Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 7 № 1 (2024)
Том 7 № 1 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796x.7.1.2024
Опубліковано:
2024-06-10
Весь випуск
PDF
Інформаційні технології в освіті, мистецтві та культурі
Адаптивний підхід як інструмент бібліотечного менеджменту в умовах турбулентного зовнішнього середовища
Надія Бачинська, Галина Салата, Владислав Касьян
9-23
PDF
Цифровізація освітнього процесу в контексті реалій інформаційного суспільства
Юрій Горбань, Оксана Олійник, Наталія Кобижча
24-37
PDF
Модель прийняття рішень в інформаційних технологіях управління логістичних компаній
Ігор Гребеннік, Олена Чайковська, Олексій Коваленко
38-45
PDF
Соціальні мережі як ефективне середовище в освітньому процесі
Марина Зацерківна, Вікторія Халіманенко
46-57
PDF
Технології доповненої реальності в освіті: виклики, можливості та перспективи
Владислав Клівак
58-66
PDF
Репрезентація соціокультурних процесів через інструменти паблік рилейшнз
Євген Соломін, Любов Русинко-Бомбик, Микола Санакуєв
67-79
PDF
Використання методів NLP в інтелектуальних навчальних системах
Костянтин Ткаченко
80-96
PDF
Візуалізація та інтерактивні мультимедійні технології
Використання штучного інтелекту під час формування простору комп’ютерних ігор
Олександр Ткаченко, Антон Мамаєв
97-109
PDF
Культурні та креативні індустрії в цифровому середовищі: можливості й перспективи
Юлія Трач
110-122
PDF
Збереження культурної спадщини та доступ до цифрових ресурсів
Цифрові проєкти у бібліотечній сфері України
Марія Макарова
123-138
PDF
Електронні ресурси та інформаційно-комунікаційні технології
Специфіка функціонування YouTube як популярного відеохостингу сучасного інтернет-простору
Наталія Ковпак, Ярослав Ковпак
139-147
PDF
Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози
Ігор Парфенюк
148-158
PDF
Соціальні медіа як ефективний канал професійної комунікації фахівців публічних бібліотек
Лідія Прокопович, Олена Веремчук
159-170
PDF
Інформаційні сервіси інтернет-порталів фандрайзингових організацій
Юлія Романишин, Христина Крупа
171-187
PDF
Вебзастосунок «Система пошуку служби таксі» як елемент цифровізації процесів на ринку таксі
Ольга Ткаченко, Олександр Васьківський
188-202
PDF
Подати статтю
Подати статтю
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Ключові слова
Поточний номер