Візуальні ефекти у створенні ігрового освітнього контенту: вплив на сприйняття та мотивацію у навчанні

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796X.6.2.2023.293591

Ключові слова:

візуальні ефекти, ігровий освітній контент, технології візуалізації, освітні технології, віртуальна реальність у навчанні, візуалізація в навчанні

Анотація

Мета статті – дослідити особливості використання візуальних ефектів під час створення ігрового освітнього контенту, окреслити їхню роль у покращенні якості процесу навчання.

Методи дослідження: аналіз наукових та освітніх джерел, аналіз прикладів успішного використання візуальних ефектів у навчальних іграх, порівняльний аналіз різних видів візуальних ефектів та їхньої взаємодії з освітнім процесом, виявлення потенційних переваг або обмежень у використанні цих ефектів для покращення процесу навчання.

Наукова новизна полягає в аналізі можливостей візуальних ефектів, що можуть значно підвищити якість процесу навчання.

Висновки. Розглянуто особливості використання візуальних ефектів у створенні ігрового навчального контенту та їхній вплив на процес навчання, а також конкретні приклади успішного використання візуальних ефектів у навчальних іграх. Досліджено вплив цих ефектів на навчання та їхню роль у покращенні якості освітнього процесу. Створення візуальних ефектів для ігрового освітнього контенту є ключовим елементом для покращення навчання, що сприяє підвищенню зацікавленості, залученню здобувачів освіти. Використання візуальних ефектів, анімацій, тривимірних моделей та інших графічних елементів допомагає краще усвідомлювати та запам’ятовувати складні концепції, особливо там, де розглядаються абстрактні або складні теми. Процес створення візуальних ефектів для ігрового освітнього контенту охоплює планування, моделювання, текстурування, анімацію та розуміння цільової аудиторії. Планування візуальних ефектів потребує чіткої визначеності цілей та обсягу реалізації, а також структуризації ефектів для досягнення максимальної сприйнятливості матеріалу. Виявлено потенційні напрями подальших досліджень для розвитку інновацій у навчальних програмах та оптимізації й адаптації візуальних ефектів до різних типів навчання. Розробка спеціалізованих інструментів для створення візуальних ефектів дала б змогу педагогам і розробникам створювати високоякісний освітній контент без спеціалізованих навичок у графічному дизайні, а також впроваджувати інноваційні технології, зокрема віртуальну реальність та розширену реальність, для створення імерсивних освітніх середовищ.

Біографії авторів

Вікторія Волинець, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат культурології, доцент кафедри інформаційних технологій

Марина Толмач, Київський національний університет культури і мистецтв

Викладач кафедри комп’ютерних наук

Богдан Новицький, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістр комп’ютерних наук

Посилання

Dede, C. and Richards, J., eds., 2012. Digital Teaching Platforms: Customizing Classroom Learning for Each Student. New York: Teachers College Press.

Gee, J.P., 2003. What video games have to teach us about learning and literacy. [e-Book] New York: Palgrave Macmillan. Available at: <https://blog.ufes.br/kyriafinardi/files/2017/10/What-Video-Games-Have-to-Teach-us-About-Learning-and-Literacy-2003.-ilovepdf-compressed.pdf> [Accessed 10 April 2023].

Gilland, J., 2009. Elemental Magic. The Art of Special Effects Animation. [e-Book] New York: Routledge. https://doi.org/10.4324/9780080912288

Installing Unity 3D Game Engine, n.d. [online] Available at: <https://www.studytonight.com/3d-game-engineering-with-unity/installing-game-engine> [Accessed 10 April 2023].

Klopfer, E. and Squire, K., 2007. Environmental Detectives-the development of an augmented reality platform for environmental simulations. Educational Technology Research and Development, [online] 56 (2), pp.203-228. Available at: <http://www.jstor.org/stable/25619918> [Accessed 10 April 2023].

Lichenko, A., 2019. Interaktyvna vizualizatsiia yak sposib predstavlennia velykykh obsiahiv danykh u media (na prykladi vydannia “The Guardian”) [Interactive visualization as a way of representing a large amount of data in the media (ON THE example of “The Guardian”)]. Visnyk of the Lviv University. Series Journalism, [e-journal] 45, pp.230-237. http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2019.45.10005

Mozgovoi, N.V. and Kharchenko, V.S., 2015. Analiz kharakteristik i vybor sredstv razrabotki kompiuternykh igr [Analysis of characteristics and selection of computer game development tools]. Radioelectronic and Computer Systems, 4, pp.96-104.

Pv, S., 2016. Unreal Engine 4 Game Development Essentials. Birmingham: Packt Publishing. Unreal Engine, n.d. [online] Available at: <https://www.unrealengine.com/> [Accessed 10 April 2023].

Whimsy Games, n.d. [online] Available at: <https://whimsygames.co/> [Accessed 10 April 2023].

Zhytienova, N.V., 2016. Tekhnolohii vizualizatsii v suchasnykh osvitnikh trendakh [Technologies of visualization in modern educational trends]. Open educational e-environment of modern university, 2, pp.144-157.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-13

Як цитувати

Волинець, В., Толмач, М., & Новицький, Б. (2023). Візуальні ефекти у створенні ігрового освітнього контенту: вплив на сприйняття та мотивацію у навчанні. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 6(2), 261–273. https://doi.org/10.31866/2617-796X.6.2.2023.293591

Номер

Розділ

Інформаційні технології в освіті, мистецтві та культурі