Формування професійного контенту інтернет-ресурсів у маркетинговому середовищі організації

Автор(и)

  • Юлія Романишин Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Україна https://orcid.org/0000-0001-7231-8040
  • Оксана Лаба Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Україна https://orcid.org/0000-0002-6628-7919
  • Ольга Лесюк Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Україна https://orcid.org/0000-0002-2600-6377

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796X.6.1.2023.283992

Ключові слова:

інтернет-ресурс, контент, SEO-аудит, контент-аналіз, вебсайт

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати підходи до формування контенту інтернет-ресурсів організації для підвищення ефективності просування в мережі та взаємодії зі споживачами бренду.

Методи дослідження. Використано такі загальнофілософські та загальнонаукові методи наукового пізнання, як аналіз і синтез, опис, спостереження, інформаційний, системний, контент-аналіз тощо.

Наукова новизна. Визначено підходи до формування контенту інтернет-ресурсу, наведено приклад застосування онлайн-сервісів здійснення контент-аналізу та SEO-аудиту інтернет-ресурсу.

Висновки. Контент є важливою частиною розвитку бізнесу. Контент має бути грамотним, унікальним і сформованим згідно з правилами пошукових систем. Окрім того, має відповідати сучасним тенденціям і трендам. Його аналітичний метод (контент-аналіз) набуває цінності й актуальності та є інструментом для ефективного використання контенту в бізнесі. Сьогодні цей метод поширюється на всі види контенту в інтернет-ресурсах. Значення контенту інтернет-ресурсів у маркетинговій діяльності організації невпинно зростає. Ключовими аспектами якісного контенту є його унікальність, цінність і корисність для споживача. Оптимальною вважають модель поєднання різних видів контенту за принципом третин. Перспективою дослідження є використання описаного прикладу аналізу інтернет-ресурсу як частини методики контент-аналізу та SEO-аудиту для будь-якого інтернет-ресурсу.

Біографії авторів

Юлія Романишин, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри документознавства та інформаційної діяльності

Оксана Лаба, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Кандидат історичних наук, доцент кафедри документознавства та інформаційної діяльності

Ольга Лесюк, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Магістр, кафедра документознавства та інформаційної діяльності

Посилання

Bondar, V.S. and Dopira, M.A., 2007. Rozghliad metodu kontent-analizu z pohliadu kilkisno-yakisnykh tekhnik provedennia [Reviewing of Method of Content-Analysis in the Context of Quantitative and Qualitative Methods of Realization]. NaUKMA Research Papers. Sociology, [online] 70, pp.17-26 Avialable at: <http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6877> [Accessed 03 September 2022].

Borodaev, D.V., 2006. Vebsait kak obekt hrafycheskoho dyzaina [Website as an object of graphic design]. Kharkov: Septyma LTD.

Borysikhina, K., 2022. Viina v Ukraini, seksyzm ta TikTok. Opublikovano novyi zvit DataReportal pro trendy Internetu [War in Ukraine, sexism and TikTok. A new DataReportal report on Internet trends has been published]. New Voice, [online] 26 April. Avialable at: <https://techno.nv.ua/ukr/it-industry/globalniy-zvit-z-internetu-za-pershi-tri-misyaci-2022-roku-50236936.html> [Accessed 03 September 2022].

Chyzh, I. and Honchar, M., 2002. Pro zatverdzhennia Poriadku informatsiinoho napovnennia ta tekhnichnoho zabezpechennia Yedynoho veb-portalu orhaniv vykonavchoi vlady ta Poriadku funktsionuvannia vebsaitiv orhaniv vykonavchoi vlady [On the approval of the Procedure for Information Content and Technical Support of the Unified Web Portal of Executive Power Bodies and the Procedure for the Functioning of Websites of Executive Power Bodies], 2002. [online] Order of 25 November 2002, No. 1021/7309. Avialable at: <http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1021-02> [Accessed 03 September 2022].

Doroshkevych, D.V. and Tomko, K.V., 2020. Analiz instrumentiv otsinky efektyvnosti vizualnoho tsyfrovoho kontentu [Analysis of visual digital content performance assessment tools]. Efektyvna ekonomika, [online] 4. Avialable at: <http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/4_2020/6.pdf> [Accessed 03 September 2022].

Foltovych, V., Korobchynskyi, M., Chyrun, L. and Vysotska, V., 2017. Metod kontent-analizu tekstovoi informatsii Internet-hazety [Method of content analysis of textual information of Internet newspapers]. Bulletin of Lviv Polytechnic National. University. Computer Sciences and Information Technologies, [online] 864, pp.7-19. Avialable at: <https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2018/jul/13592/2foltovich.pdf> [Accessed 03 September 2022].

Ivanov, V.F., 1994. Kontent-analiz. Metodolohiia i metodyka doslidzhennia ZMK [Content analysis. Methodology and research methods of ZMK]. Kyiv: Instytut systemnykh doslidzhen osvity.

Kalishchuk, N.O., 2017. Vebsait yak dokumentalno-informatsiina systema: funktsii, struktura, zmist [Website as a documentary and information system: functions, structure, content]. [online] Avialable at: <http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/17608/1/%D0%9C%D0%90%D0%93.%20%D0%9A%D0%90%D0%9B%D0%86%D0%A9%D0%A3%D0%9A.pdf> [Accessed 03 September 2022].

Kostenko, N. and Ivanov, V., 2003. Dosvid kontent-analizu. Modeli ta praktyky [Content analysis experience. Models and practices]. [online] Kyiv: Tsentr vilnoi presy. Avialable at: <https://www.aup.com.ua/wp-content/uploads/2016/03/Dosvid-kontent-analizu.-Modeli-ta-praktiki.pdf> [Accessed 03 September 2022].

Matsera, S.M. and Marchuk, O.O., 2018. Upravlinnia kontentom u marketynhovykh komunikatsiiakh [Content management in marketing communications]. Uzhhorod National University Herald. Series: International Economic Relations and World Economy, [online] 19 (2), pp.91-94. Avialable at: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/19_2_2018ua/21.pdf> [Accessed 03 September 2022].

Pasichnyk, N.R., 2014. Matematychni modeli vidviduvanosti veb-saitiv ta metody yikh identyfikatsii [Mathematical models of website traffic and methods of their identification]. Abstract of PhD Dissertation. Lviv Polytechnic National University.

Shcho take Internet-resurs [What is an Internet resource], 2020. Ukrainska TOP Hazeta "UAEU", [online] 19 October. Avialable at: <https://uaeu.top/digital-online/shcho-take-internet-resurs.html> [Accessed 03 September 2022].

Shcho take yuzabiliti? Polipshennia yuzabiliti saitu [What is usability? Improving site usability], 2017. Seo-evolution. [online] Avialable at: <https://seo-evolution.com.ua/blog/poiskovaya-optimizatsiya/chto-takoe-yuzabylyty-uluchshenye-yuzabylyty-sajta> [Accessed 03 September 2022].

Shevchenko, V.E., 2015. Osoblyvosti kontentu v suchasnomu zhurnalistykoznavstvi [Features of content in modern journalism]. Dialoh: media-studii, [online] 21, pp.7-26. Avialable at: <http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2015_21_4> [Accessed 03 September 2022].

Vydy kontenta dlia saitu, sotsialnykh merezh [Types of content for the site, social networks], 2019. KEBETA.AGENCY, [online] 28 October. Avialable at: <https://kebeta.agency/article/vidi_kontenta_dlya_saita_socialnih_setei> [Accessed 03 September 2022].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-10

Як цитувати

Романишин, Ю., Лаба, О., & Лесюк, О. (2023). Формування професійного контенту інтернет-ресурсів у маркетинговому середовищі організації. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 6(1), 217–230. https://doi.org/10.31866/2617-796X.6.1.2023.283992

Номер

Розділ

Електронні ресурси та інформаційно-комунікаційні технології