Особливості викладання PR у державному управлінні в закладах вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796X.5.2.2022.270128

Ключові слова:

педагогічна практика, піар, органи державної влади, професійні компетенції

Анотація

Мета статті – проаналізувати особливості викладання PR у державному управлінні студентам, які опановують рекламу та зв’язки з громадськістю.

Методологію дослідження становлять принципи науково-педагогічного дослідження та педагогічного спостереження. Для узагальнення особливостей PR у державному управлінні та систематизації компетенцій піарників, що працюватимуть в органах державної влади, застосовано аналітичний і теоретичний методи.

Наукова новизна полягає у визначенні шляхів формування компетенцій, необхідних піарникам, які працюватимуть у державному секторі.

Висновки. Публічні комунікації органів державної влади досі є галуззю, що потребує серйозного теоретичного осмислення та підготовки фахових професіоналів, здатних брати участь у виробленні та реалізації державної інформаційної політики. Комунікаційники, які розуміються на специфіці роботи органів державної влади та володіють PR-інструментами для налагодження конструктивного діалогу з цільовими аудиторіями (окремі суб’єкти, соціальні групи, громадські організації, політичні партії та лідери, народ у цілому), є запорукою ефективної роботи пресслужб і комунікаційних підрозділів органів державного управління.

Біографія автора

Олена Морозова, Київський університет імені Бориса Грінченка

Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю

Посилання

Bebyk, V.M. and Kunitsyn., 2003. PR v orhanakh derzhavnoi vlady ta mistsevoho samovriaduvannia [PR in state and local government bodies]. Kyiv: Mizhrehionalna Akademiia Upravlinnia personalom.

Pocheptsov, H., 2012. Kontrol nad rozumom [Control over the mind]. Kyiv: National University of Kyiv-Mohyla Academy.

Polochaninov, V., 2019. Zapysky na poliakh ukraynskoi polytyky [Notes on the margins of Ukrainian politics]. Kyiv: Bookstage Custom Publishing.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-27

Як цитувати

Морозова, О. (2022). Особливості викладання PR у державному управлінні в закладах вищої освіти. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 5(2), 255–260. https://doi.org/10.31866/2617-796X.5.2.2022.270128

Номер

Розділ

ІТ-технології в освіті, мистецтві та культурі