Реклама книги: сучасний науковий погляд та практичний досвід

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796X.5.1.2022.261306

Анотація

Докорінні зміни в різних сферах життя останніх десятиліть в умовах стрімкого розвитку інформаційного суспільства здійснили вплив на осмислення ролі, функцій і соціальної значущості книги.

Популяризація української думки, слова, книги сьогодні набуває нового, визначального сенсу. У часи, коли національна культурна спадщина стає ідентифікатором самобутності нашого народу, питання реклами українського друкованого видання стають актуальними та значущими. Адже трансформації книговидавничої галузі нерозривно пов’язані зі змінами культурного простору. Представлена монографія В. Кулаковської «Реклама книги в незалежній Україні: стан, проблеми та перспективи» визначається доречністю та доцільністю порушених тем і є самостійним, оригінальним дослідженням. Соціоекономічна ситуація незалежної України породила принципово нову дослідну проблему – місце книжкової реклами в книговидавничому виробництві, її особливості у порівнянні з іншими рекламними комунікаціями, її соціолінгвістичні параметри, оскільки саме в правильному використанні потенціалу книжкової реклами за нових умов убачаємо один зі способів виходу з кризи, властивої книговидавничій сфері.

Біографія автора

Юрій Горбань, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат культурології, доцент, професор кафедри інформаційних технологій, директор наукової бібліотеки

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-30

Як цитувати

Горбань, Ю. (2022). Реклама книги: сучасний науковий погляд та практичний досвід. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 5(1), 217–220. https://doi.org/10.31866/2617-796X.5.1.2022.261306

Номер

Розділ

Рецензії. Відгуки. Огляди