Сучасні диджитал-інструменти в професійному маркетинговому віртуальному середовищі фірми
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796X.5.1.2022.261294Ключові слова:
диджитал-інструменти, соціальні мережі, ІТ-сфера, маркетингова концепція, інформаційно-комунікаційні технології, диджиталізаціяАнотація
Мета статті – проаналізувати ефективність основних диджитал-інструментів і технологій у процесах здійснення маркетингової діяльності компанії в професійному віртуальному середовищі.
Методи дослідження. У процесі дослідження використано загальнофілософські методи пізнання (аналіз і синтез – у роботі над виявленням стану використання диджитал- інструментів у маркетинговій діяльності), загальнонаукові (інформаційне моделювання, системний метод – під час вивчення досліджуваної проблеми та розробки маркетингової диджитал-концепції) і спеціальні методи (контент-аналіз – аналіз вебсайтів й облікових записів у соціальних мережах).
Наукова новизна. У дослідженні набули подальшого розвитку теоретико-практичні аспекти використання сучасних диджитал-технологій у професійному віртуальному середовищі фірми. Розроблений диджитал-базований маркетинговий концепт для ІТ-компанії.
Висновки. Поєднання цифрових технологій із сучасними видами маркетингової діяльності в ІТ-компаніях базується насамперед на використанні новітніх інструментів для забезпечення продуктивних програмних рішень, які відповідають потребам інформаційного ринку. А також представляють високоякісні результати, які базуються на галузевому досвіді й успішних методологіях їх реалізації в ІТ-сфері, що вже довели свою ефективність у багатьох проєктах. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в тому, що вони можуть бути використані у прикладних аспектах здійснення маркетингової діяльності ІТ-компанією COAX Software з метою досягнення поставлених маркетингових цілей. Технології та інструменти диджиталізації мають своє практичне застосування в компаніях, які готові до сучасних цифрових трансформацій, прагнуть розвиватися, інтегруватися в професійний віртуальний простір, зміцнювати свої позиції на ринку, розширювати клієнтську аудиторію та партнерські відносини засобами віртуальних комунікацій.
Посилання
Bahatska, K. and Heidor, A., 2019. Biznes-protsesy v umovakh dydzhytalizatsii ekonomiky [Business processes in the digitalization of the economy]. Herald of Kyiv National University of Trade and Economics, 5, pp.23-32.
Borysenko, O.S., Fisun, Yu.V. and Tkachenko, A.Ia., 2020. Instrumenty marketynhovykh Internet-komunikatsii yak skladnyk mekhanizmu upravlinnia komunikatsiinym seredovyshchem pidpryiemstva [Tools of marketing Internet communications as a component of the mechanism of management of the communication environment of the enterprise]. Infrastruktura rynku, 50, pp.85-91.
Varlamova, M. and Demianova, Yu., 2020. Osnovni tendentsii didzhytalizatsii u hlobalnomu vymiri [The main trends of digitalization in the global dimension]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk, 2, pp.251-260.
Volot, O.I., 2019. Zastosuvannia khmarnykh tekhnolohii v obliku ta upravlinni pidpryiemstvamy realnoho sektoru ekonomiky [Application of cloud technologies in accounting and management of enterprises of the real sector of the economy]. Tsentralnoukrainskyi naukovyi visnyk. Ekonomichni nauky, 2, pp.190-198.
Halitsyn, V. and Kaminskyi, O., 2017. Monitorynh khmarnykh servisiv, rozghornutykh u bahatokhmarnomu seredovyshchi [Monitoring of cloud services deployed in a multi-cloud environment]. Modeling and Information Systems in Economics, 94, pp.160-169.
Zhyhalkevych, Zh.M. and Zalutskyi, R.O., 2020. Didzhytalizatsiia yak osnovnyi faktor rozvytku biznes-struktur [Digitalization as a major factor in the development of business structures]. Efektyvna ekonomika, 11, pp.1-9.
Zhosan, H., 2020. Stan rozvytku didzhytalizatsii v Ukraini [The state of development of digitalization in Ukraine]. Ekonomichnyi analiz, 30 (1), pp.44-52.
Korolchuk, V., 2019. Khmarni servisy dlia vykonannia kolektyvnykh proiektiv u protsesi pidhotovky maibutnikh IT-fakhivtsiv: analiz ta kryterii doboru [Cloud services for the implementation of collective projects in the training of future IT specialists: analysis and selection criteria]. New pedagogical thought, 100 (4), pp.46-51.
Krasovska, O.Iu., 2018. Internet-marketynh yak suchasnyi instrument komunikatsii pidpryiemstva [Internet marketing as a modern tool of enterprise communication]. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi, 1, pp.67-71.
Lihonenko, L.O., Khripko, A.V. and Domanskyi, A.O., 2018. Zmist ta mekhanizm formuvannia stratehii didzhytalizatsii v biznes-orhanizatsiiakh [The content and mechanism of digitalization strategy in business organizations]. Internauka. [online] Available at: <https://www.inter-nauka.com/uploads/public/15464416163127.pdf> [Accessed 03 February 2022].
Rabei, N.R. and Boienko, O.Iu., 2020. Pryntsypy funktsionuvannia virtualnoho biznes-seredovyshcha [Principles of functioning of the virtual business environment]. In: Zdobutky ta dosiahnennia prykladnykh ta fundamentalnykh nauk XXI stolittia [Achievements and achievements of applied and basic sciences of the XXI century]. International scientific conference. Cherkasy, Ukraine, August 7, 2020. Cherkasy, Vol. 1, pp.49-51.
Romanyshyn, Yu.L. and Boichuk, K.A., 2018. Teoretyko-praktychni aspekty vykorystannia IKT-bazovanykh komunikatsiinykh kanaliv u diialnosti IT-orhanizatsii [Theoretical and practical aspects of the use of ICT-based communication channels in the activities of IT organizations]. Internauka, 19 (59), 1, pp.11-16.
Romanyshyn, Yu.L. and Nyshchuk, M.I., 2018. Vydy, instrumenty ta modeli suchasnoho marketynhu [Types, tools and models of modern marketing]. Internauka. [online] Available at: <https://www.inter-nauka.com/uploads/public/15441818058339.pdf> [Accessed 12 February 2022].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Юлія Романишин, Оксана Лаба, Кароліна Мацюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.