Інноваційні підходи до дистанційного навчання студентів культурно-мистецького профілю
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796X.5.1.2022.261286Ключові слова:
дистанційне навчання, інноваційні підходи, студенти, культурно-мистецький профільАнотація
Мета дослідження – визначити інноваційні підходи до дистанційного навчання студентів культурно-мистецького профілю.
Методами дослідження є методи спостереження та аналітично-педагогічного дослідження, системний підхід й узагальнення в процесі вивчення проблеми впровадження інноваційних методів навчання під час здобування освіти дистанційно.
Наукова новизна. Установлено, що під час підготовки студентів культурно-мистецького профілю на засадах застосування інноваційних підходів рекомендують теорію та практичну роботу, тобто процесну, викладати одночасно. Визначено, що в процесі професійної підготовки студентів культурно-мистецького профілю викладачі застосовують професійно-спрямовані iнтерактивнi ігрові методи.
Висновки. Установлено, що інноваційний підхід полягає в сучасному моделюванні, організації нестандартних лекційно-практичних, семінарських занять тощо. Визначено, що впровадження інноваційного підходу є складним процесом через велику кількість змінних, які слід ураховувати як на навчальному курсі, так і на індивідуальному рівні. Визначено, що перехід до дистанційного навчання, заснованого на застосуванні інноваційного підходу, буде корисним як студентам, так і викладачам культурно-мистецького профілю. З’ясовано, що після завершення навчальної програми під час підготовки студентів культурно-мистецького профілю на засадах інноваційного підходу майбутній фахівець повинен розвинути навички за такими профільними вимірами, як створення, виконання й оцінювання та аналіз. Визначено, що внаслідок підготовки студентів культурно-мистецького профілю на засадах інноваційного підходу вони отримають такі ключові навички: навички спілкування, аналітичність, відкритий розум і здатність переходити межі обмежень та експериментувати з новими ідеями, креативність, критичність та дослідницькі навички, самосвідомість, самопрезентацію, здатність ефективно реагувати на зворотний зв’язок, роботу в команді та співпрацю, уміння мислити, управління часом й організаційні навички, стійкість і самодисципліну.
Посилання
Horban, Yu.I. and Skachenko, O.O., 2020. Dosvid vykorystannia tsyfrovoho instrumentu navchannia Kahoot! u diialnosti biblioteky universytetu [Experience in using the digital learning tool Kahoot! in the activities of the university library]. Ukrainskyi zhurnal z bibliotekoznavstva ta informatsiinykh nauk, 5, pp.66-79. DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7654.5.2020.205730.
Horban, Yu.I., Rybka, L.A. and Rybka, A.T., 2021. Naukova biblioteka Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv: modernizatsiia i stratehiia v umovakh sohodennia [Scientific Library of Kyiv National University of Culture and Arts: modernization and strategy in today’s conditions]. Pytannia kulturolohii, 37, pp.137-149. DOI: https://doi.org/10.31866/2410-1311.37.2021.236015.
Kalinina, L.A. and Orlova, O.V., 2018. Vykorystannia ihrovykh tekhnolohii v systemi profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv kulturno-dozvillievoi sfery [The use of game technologies in the system of professional training of future professionals in the cultural and leisure sphere]. Hileia, [online] 139 (2), pp.169-173. Available at: <http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2018_139(2)__39> [Accessed 18 June 2022].
Karolop, O.O., 2020. Innovatsiini pidkhody do formuvannia ta rozvytku profesiinoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv hotelno-restorannoi spravy [Innovative approaches to the formation and development of professional competence of future bachelors in hotel and restaurant business]. Adaptyvne upravlinnia: teoriia i praktyka. Seriia: Pedahohika, [online] 10 (19). Available at: <https://amtp.org.ua/index.php/journal/issue/view/20> [Accessed 18 June 2022].
Koshelieva, O.B., Kravchuk, O.A. and Tsyselska, O.V., 2022. Zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity v umovakh dystantsiinoho navchannia [Ensuring the quality of higher education in distance learning]. Pytannia kulturolohii, 39, pp.160-171. DOI: https://doi.org/10.31866/2410-1311.39.2022.256916.
Borisova, B., 2019. Creative learning – a factor of creative style of thinking in students. In: Creative style in the training of health professionals. Road to European integration. Sofia: Lax book Plovdiv, pp.56-60.
Caribbean Examinations Council. Caribbean Advanced Proficiency Examinations. Theatre Arts Syllabus. Effective for examinations from May/June 2012, 2010. [online] Available at: <https://cxc.org/SiteAssets/syllabusses/CSEC/CSEC%20Theatre%20Arts%20Syllabus.pdf> [Accessed 18 June 2022].
Cuban, L., 2001. Oversold and underused: Computers in the classroom. [e-book] Cambridge: Harvard University Press. Available at: <https://moodle.fct.unl.pt/pluginfile.php/72068/mod_resource/content/0/Cuban_2001_Oversold_and_underused_Computers_in_the_classroom.pdf> [Accessed 18 June 2022].
Czerniewicz, L. and Brown, C., 2009. A study of the relationship between institutional policy, organizational culture and e-learning use in four South African universities. Computers and Education, 53 (1), pp.121-131. DOI: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2009.01.006.
Discover where to study with the QS World University Rankings by Subject 2019: Performing Arts, 2019. QS Top Universities. [online] Available at: <https://www.topuniversities.com/university-rankings/university-subject-rankings/2019/performing-arts> [Accessed 18 June 2022].
Fuchs, T., and Woessmann, L., 2005. Computers and student learning: Bivariate and multivariate evidence on the availability and use of computers at home and at school. Ifo Working Paper, [online] 8. Available at: <https://www.ifo.de/DocDL/IfoWorkingPaper-8.pdf> [Accessed 18 June 2022].
Ilieva, M. and Terzieva, S., 2003. Towards the theory of distance learning. Specialist Pedagogy, 9, pp.3-9.
Kalugina, O.A., 2016. Development of students’ professional communicative competence in an economic higher school. XLinguae Journal, 9 (4), pp.37-45. DOI: https://doi.org/10.18355/XL.2016.09.04.37-4.
Kokhanovskaya, E., Smychkova, E. and Chai, M., 2020. Online learning as a result of global¬ization during the pandemic Covid-19. In: Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. SHS Web of Conferences, 92. DOI: https://doi.org/10.1051/shsconf/20219201020.
Lau, W. and Grieshaber, S. 2018. School-based integrated curriculum: An integrated music approach in one Hong Kong kindergarten. British Journal of Music Education, 35(2), pp.133-152. DOI: https://doi.org/10.1017/S0265051717000250.
Madorin, S. and Iwasiw, C., 1999. The effects of computer-assisted instruction on the self-efficacy of baccalaureate nursing students. Journal of Nursing Education, 38 (6), pp.282-285.
Melnikova, I.Yu. and Romantsov, M.G., 2013. Peculiarities of medical education and the role of a university teacher in the educational process at the present stage. International Journal of Experimental Education, 11 (2), pp.47-52.
Naveed, Q.N., Muhammed, A.H., Sanober, S., Qureshi, M.R.N. and Shah, A., 2017. Barriers Effecting Successful Implementation of E-Learning in Saudi Arabian Universities. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 12, p.94. DOI: https://doi.org/10.3991/ijet.v12i06.7003.
Ozkan, S. and Koseler, R., 2009. Multi-dimensional students’ evaluation of e-learning systems in the higher education context: An empirical investigation. Computers and Education, 53 (4), pp.1285-1296. DOI: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2009.06.011.
Petrov, P. and Atanasova, M., 2003. Adult Education and Training. Veda Slovena: Sofia.
Petrova, G., 2008. Distance learning. In: Popov T. and Petrova, G. Principles and methods of training.
Sharakpaeva, G.D. and Manankova, O.A., 2019. Distance education in the context of globalization: problems, search for a solution. Social Sciences: Achievements and Prospects Journal, 4 (12), рр.29-33. DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.3241939.
Xaymoungkhoun, O., Bhuasiri, W., Rho, J.J., Zo, H. and Kim, M.-G., 2012. The Critical Success Factors of e-Learning in Developing Countries. Kasetsart Journal – Social Sciences, 33 (2), pp.321-332.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Олена Іващенко, Вікторія Подгаєцька, Богдан Буряк

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.