Інноваційні підходи до дистанційного навчання студентів культурно-мистецького профілю

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796X.5.1.2022.261286

Ключові слова:

дистанційне навчання, інноваційні підходи, студенти, культурно-мистецький профіль

Анотація

Мета дослідження – визначити інноваційні підходи до дистанційного навчання студентів культурно-мистецького профілю.

Методами дослідження є методи спостереження та аналітично-педагогічного дослідження, системний підхід й узагальнення в процесі вивчення проблеми впровадження інноваційних методів навчання під час здобування освіти дистанційно.

Наукова новизна. Установлено, що під час підготовки студентів культурно-мистецького профілю на засадах застосування інноваційних підходів рекомендують теорію та практичну роботу, тобто процесну, викладати одночасно. Визначено, що в процесі професійної підготовки студентів культурно-мистецького профілю викладачі застосовують професійно-спрямовані iнтерактивнi ігрові методи.

Висновки. Установлено, що інноваційний підхід полягає в сучасному моделюванні, організації нестандартних лекційно-практичних, семінарських занять тощо. Визначено, що впровадження інноваційного підходу є складним процесом через велику кількість змінних, які слід ураховувати як на навчальному курсі, так і на індивідуальному рівні. Визначено, що перехід до дистанційного навчання, заснованого на застосуванні інноваційного підходу, буде корисним як студентам, так і викладачам культурно-мистецького профілю. З’ясовано, що після завершення навчальної програми під час підготовки студентів культурно-мистецького профілю на засадах інноваційного підходу майбутній фахівець повинен розвинути навички за такими профільними вимірами, як створення, виконання й оцінювання та аналіз. Визначено, що внаслідок підготовки студентів культурно-мистецького профілю на засадах інноваційного підходу вони отримають такі ключові навички: навички спілкування, аналітичність, відкритий розум і здатність переходити межі обмежень та експериментувати з новими ідеями, креативність, критичність та дослідницькі навички, самосвідомість, самопрезентацію, здатність ефективно реагувати на зворотний зв’язок, роботу в команді та співпрацю, уміння мислити, управління часом й організаційні навички, стійкість і самодисципліну.

Біографії авторів

Олена Іващенко, Київський національний університет культури і мистецтв

Асистент

Вікторія Подгаєцька, Київський національний університет культури і мистецтв

Асистент

Богдан Буряк, Київський національний університет культури і мистецтв

Асистент

Посилання

Horban, Yu.I. and Skachenko, O.O., 2020. Dosvid vykorystannia tsyfrovoho instrumentu navchannia Kahoot! u diialnosti biblioteky universytetu [Experience in using the digital learning tool Kahoot! in the activities of the university library]. Ukrainskyi zhurnal z bibliotekoznavstva ta informatsiinykh nauk, 5, pp.66-79. DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7654.5.2020.205730.

Horban, Yu.I., Rybka, L.A. and Rybka, A.T., 2021. Naukova biblioteka Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv: modernizatsiia i stratehiia v umovakh sohodennia [Scientific Library of Kyiv National University of Culture and Arts: modernization and strategy in today’s conditions]. Pytannia kulturolohii, 37, pp.137-149. DOI: https://doi.org/10.31866/2410-1311.37.2021.236015.

Kalinina, L.A. and Orlova, O.V., 2018. Vykorystannia ihrovykh tekhnolohii v systemi profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv kulturno-dozvillievoi sfery [The use of game technologies in the system of professional training of future professionals in the cultural and leisure sphere]. Hileia, [online] 139 (2), pp.169-173. Available at: <http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2018_139(2)__39> [Accessed 18 June 2022].

Karolop, O.O., 2020. Innovatsiini pidkhody do formuvannia ta rozvytku profesiinoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv hotelno-restorannoi spravy [Innovative approaches to the formation and development of professional competence of future bachelors in hotel and restaurant business]. Adaptyvne upravlinnia: teoriia i praktyka. Seriia: Pedahohika, [online] 10 (19). Available at: <https://amtp.org.ua/index.php/journal/issue/view/20> [Accessed 18 June 2022].

Koshelieva, O.B., Kravchuk, O.A. and Tsyselska, O.V., 2022. Zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity v umovakh dystantsiinoho navchannia [Ensuring the quality of higher education in distance learning]. Pytannia kulturolohii, 39, pp.160-171. DOI: https://doi.org/10.31866/2410-1311.39.2022.256916.

Borisova, B., 2019. Creative learning – a factor of creative style of thinking in students. In: Creative style in the training of health professionals. Road to European integration. Sofia: Lax book Plovdiv, pp.56-60.

Caribbean Examinations Council. Caribbean Advanced Proficiency Examinations. Theatre Arts Syllabus. Effective for examinations from May/June 2012, 2010. [online] Available at: <https://cxc.org/SiteAssets/syllabusses/CSEC/CSEC%20Theatre%20Arts%20Syllabus.pdf> [Accessed 18 June 2022].

Cuban, L., 2001. Oversold and underused: Computers in the classroom. [e-book] Cambridge: Harvard University Press. Available at: <https://moodle.fct.unl.pt/pluginfile.php/72068/mod_resource/content/0/Cuban_2001_Oversold_and_underused_Computers_in_the_classroom.pdf> [Accessed 18 June 2022].

Czerniewicz, L. and Brown, C., 2009. A study of the relationship between institutional policy, organizational culture and e-learning use in four South African universities. Computers and Education, 53 (1), pp.121-131. DOI: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2009.01.006.

Discover where to study with the QS World University Rankings by Subject 2019: Performing Arts, 2019. QS Top Universities. [online] Available at: <https://www.topuniversities.com/university-rankings/university-subject-rankings/2019/performing-arts> [Accessed 18 June 2022].

Fuchs, T., and Woessmann, L., 2005. Computers and student learning: Bivariate and multivariate evidence on the availability and use of computers at home and at school. Ifo Working Paper, [online] 8. Available at: <https://www.ifo.de/DocDL/IfoWorkingPaper-8.pdf> [Accessed 18 June 2022].

Ilieva, M. and Terzieva, S., 2003. Towards the theory of distance learning. Specialist Pedagogy, 9, pp.3-9.

Kalugina, O.A., 2016. Development of students’ professional communicative competence in an economic higher school. XLinguae Journal, 9 (4), pp.37-45. DOI: https://doi.org/10.18355/XL.2016.09.04.37-4.

Kokhanovskaya, E., Smychkova, E. and Chai, M., 2020. Online learning as a result of global¬ization during the pandemic Covid-19. In: Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. SHS Web of Conferences, 92. DOI: https://doi.org/10.1051/shsconf/20219201020.

Lau, W. and Grieshaber, S. 2018. School-based integrated curriculum: An integrated music approach in one Hong Kong kindergarten. British Journal of Music Education, 35(2), pp.133-152. DOI: https://doi.org/10.1017/S0265051717000250.

Madorin, S. and Iwasiw, C., 1999. The effects of computer-assisted instruction on the self-efficacy of baccalaureate nursing students. Journal of Nursing Education, 38 (6), pp.282-285.

Melnikova, I.Yu. and Romantsov, M.G., 2013. Peculiarities of medical education and the role of a university teacher in the educational process at the present stage. International Journal of Experimental Education, 11 (2), pp.47-52.

Naveed, Q.N., Muhammed, A.H., Sanober, S., Qureshi, M.R.N. and Shah, A., 2017. Barriers Effecting Successful Implementation of E-Learning in Saudi Arabian Universities. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 12, p.94. DOI: https://doi.org/10.3991/ijet.v12i06.7003.

Ozkan, S. and Koseler, R., 2009. Multi-dimensional students’ evaluation of e-learning systems in the higher education context: An empirical investigation. Computers and Education, 53 (4), pp.1285-1296. DOI: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2009.06.011.

Petrov, P. and Atanasova, M., 2003. Adult Education and Training. Veda Slovena: Sofia.

Petrova, G., 2008. Distance learning. In: Popov T. and Petrova, G. Principles and methods of training.

Sharakpaeva, G.D. and Manankova, O.A., 2019. Distance education in the context of globalization: problems, search for a solution. Social Sciences: Achievements and Prospects Journal, 4 (12), рр.29-33. DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.3241939.

Xaymoungkhoun, O., Bhuasiri, W., Rho, J.J., Zo, H. and Kim, M.-G., 2012. The Critical Success Factors of e-Learning in Developing Countries. Kasetsart Journal – Social Sciences, 33 (2), pp.321-332.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-30

Як цитувати

Іващенко, О., Подгаєцька, В., & Буряк, Б. (2022). Інноваційні підходи до дистанційного навчання студентів культурно-мистецького профілю. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 5(1), 42–55. https://doi.org/10.31866/2617-796X.5.1.2022.261286

Номер

Розділ

ІТ-технології в освіті, мистецтві та культурі