Думай як шахрай, або як підвищити унікальність тексту
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.2.2021.247496Ключові слова:
плагіат, модифікації тексту, XML, підвищення унікальності, UnicheckАнотація
Мета статті – дослідити й теоретично обґрунтувати способи підвищення відсотка унікальності наукової праці, визначивши основні методи модифікації тексту на основі вивчення принципів роботи сайтів, діяльність яких спрямована на штучне підвищення оригінальності поданого матеріалу.
Методи дослідження. Для досягнення мети використано такі загальнонаукові методи дослідження, як емпіричний, метод аналізу, логічний метод, порівняння, експеримент і метод візуалізації.
Наукова новизна. Уперше описано принцип роботи таких сайтів, як «Перший український сервіс підвищення унікальності та зменшення плагіату», «Підвищити-антиплагіат.рф», «Анти-антиплагіат.рф», «Антиплагіат кілер», механізм дії яких полягає в штучному підвищенні оригінальності тексту.
Висновки. У процесі дослідження встановлено, що яскраві заголовки сайтів, які обіцяють підняти відсоток унікальності роботи, не є гарантією того, що подібне шахрайство не помітять під час перевірки. Виявлення методів модифікації тексту наукового дослідження – одне із завдань фахівця, який займається перевіркою академічних робіт, а тому зростає потреба щоразу поглиблювати знання у сфері комп’ютерних технологій, розвивати здатність логічно мислити, підвищувати рівень кваліфікації, ознайомлюючись з досвідом колег. Наявність антиплагіатних систем, програмне забезпечення яких постійно оновлюється, спрощує пошук збігів, дає змогу зекономити час та людські ресурси, спрямовані на аналіз надісланого файлу та виявлення ознак порушення академічної доброчесності.
Посилання
Analizuiemo zvit pro perevirku na plahiat – Unicheck ta Academic IQ. [We analyze the plagiarism check report – Unicheck and Academic IQ]. Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ. [online] Avialable at: <https://www.youtube.com/watch?v=RqGFSYRM6gY (матеріали вебінару)> [Accessed 18 October 2021].
Chirkin, E.S., 2013. Ispolzovanie sistem antiplagiata v obrazovanii [The use of anti-plagiarism systems in education]. Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta, 18 (6), pp.3380-3387. Avialable at: https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-sistem-antiplagiata-vobrazovanii [Accessed 07 October 2021].
Formaty Open XML i rasshireniia imen failov [Open XML Formats and Filename Extensions].
Microsoft. [online] Avialable at: <https://cutt.ly/dT85rOF> [Accessed 30 September 2021].
Heather, J., 2010. Turnitoff: identifying and fixing a hole in current plagiarism detection software. Assessment & Evaluation in Higher Education, [online] 35 (6), pp.647-660. Avialable at: <https://doi.org/10.1080/02602938.2010.486471> [Accessed 09 February 2021].
Khangil [Hangil]. Vіkіpedіya. [online] Avialable at: <https://cutt.ly/zT85o7w> [Accessed 30 September 2021].
Khangyl chkhoson filler U+115F [Hangul Choson filler U+115F]. Unicode. [online] Avialable at: <https://unicode-table.com/ru/115F/> [Accessed 30 September 2021].
Predstavlenie simvolov, tablitcy kodirovok [Representation of characters, tables of encodings]. Wikiconspect. [online] Avialable at: <https://cutt.ly/ET874bX> [Accessed 28 September 2021].
Sposob obkhoda antiplagiata «so spriatannymi slovami» [A way to bypass anti-plagiarism “with hidden words”], 2018. Author’s project by Alexander Pavlov, [online] 20 February 2018. Avialable at: https://apavlov.ru/sposob-obhoda-antiplagiata-so-spryatannyimi-slovami/ [Accessed 24 May 2021].
Vugt, V.V., 2007. OpenXML. Kratko i dostupno [OpenXML. Brief and accessible]. [online] Avialable at: https://mihailromanov.files.wordpress.com/2014/01/oxml_book_ru.pdf [Accessed 07 October 2021].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Оксана Бережна, Євгеній Дорошенко, Ірина Богуш
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.