Використання методів програмної інженерії під час моделювання бізнес-проєктів у сфері послуг
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.2.2021.247486Ключові слова:
бізнес-проєкт, CASE-технології, програмна інженерія, модель IDEF0, структурна діаграма, готельно-ресторанний бізнесАнотація
Мета дослідження – обґрунтувати перспективи використання методів програмної інженерії під час розробки проєктів підприємств готельно-ресторанного бізнесу, а також продемонструвати можливості сучасних інформаційних технологій під час проєктування великих об’єктів готельного бізнесу.
Методи дослідження. Використано метод системного аналізу, структурного моделювання, а також CASE-засоби програмної інженерії, зокрема лінійку CASE-засобів BPwin, AllFusion Process Modeler 7, erwin Data Modeler (Erwin user community), яка дає змогу в автоматичному режимі побудувати модель IDEF0 будь-якої складності.
Новизною дослідження та практичним значенням отриманих результатів є демонстрація можливостей методів програмної інженерії під час розробки бізнес-проєктів у сфері послуг.
Висновки. Інновації – вирішальний фактор визначення нових технологій управління в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі. Розвиток сучасних інформаційних технологій значно спрощує етап проєктування бізнес-процесів за допомогою ієрархічного представлення об’єктів предметної сфери у вигляді графічних структур. Це дає змогу забезпечити групову роботу над створенням моделі з безпосереднім залученням усіх аналітиків і спеціалістів, які беруть участь у створенні проєкту. Є значна кількість програмних продуктів, які дають змогу автоматизувати побудову графічних моделей. На сьогодні актуальним є застосування їх у сфері послуг. У статті наведено приклад використання CASE-технології для створення функціональної моделі сучасного готелю.
Посилання
Hall, C., Michael, S. and Gössling, S., 2020. Pandemics, transformations and tourism: Be careful what you wish for. Tourism Geographies, 22 (3), pp.577-598.
Hu, L. and Olivieri, M., 2020. Social media management in the traveller’s customer journey: an analysis of the hospitality sector. Current Issues in Tourism, 24 (12), pp.1768-1779. https://doi.org/10.1080/13683500.2020.1819969
Jiang, Y. and Wen, J., 2020. Effects of COVID-19 on hotel marketing and management: A perspective article. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 32 (8), pp.2563-2573.
National Institute of Standards and Technology. [online] Available at: <https://www.nist.gov/information-technology> [Accessed 03 October 2021].
Erwin user community. [online] Available at: https://erwin.com/products/erwin-datamodeler/ [Accessed 03 October 2021].
Language UML. IBM Rational Rose. [online] Available at: <https://studme.org/282714/menedzhment/yazyk_rational_rose> [Accessed 03 October 2021].
CA AllFusion Process Modeler 7.2. [online] Available at: <https://ca-allfusion-process-modeler.software.informer.com/> [Accessed 03 October 2021].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Костянтин Булига, Олена Булига, Катерина Коцюбівська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.