Особливості процесів диджиталізації у фешн-індустрії
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.1.2021.236943Ключові слова:
диджиталізація, диджитал-маркетинг, віртуальна реальність, цифрова трансформація, індустрія моди, фешн-індустрія, мода, тренди, диджитал-епоха, креативні індустрії, культура, бізнес, ефективністьАнотація
Мета дослідження – розкрити особливості процесів диджиталізації у сфері індустрії моди, визначити основні напрями розвитку диджитал-технологій та їх безпосередній вплив на фешн-середовище.
Методи дослідження. Вибір методів дослідження зумовлений метою статті, зокрема застосовано системний підхід до опрацювання робіт з історії моди, диджитал-технологій, трендів майбутнього в креативних індустріях, а також аналіз вже наявних змін у середовищі фешн-індустрії.
Наукова новизна. Порушено питання проблематики розвитку індустрії моди під впливом цифрових технологій.
Висновки. Отже, для управління фешн-брендами майбутнього потрібно не тільки ефективно керувати командою та орієнтуватися на прибуток, а й бути гнучкими, соціально відповідальними та швидко реагувати на нові диджитал-тренди та використовувати їх у своїй роботі. Так епоха диджиталізації змушує наш світ переходити на новий рівень розвитку. Фешн-індустрія, як одна з найбільш гнучких та прибуткових сфер, має якнайшвидше переймати нові диджитал-технології та застосовувати сучасні й дієві методи управління, які будуть доцільними та ефективними.
Посилання
Gritcai, E.V., 2002. Moda v kontekste globalizatcii [Fashion in the context of globalization]. Aktualni problemy dukhovnosti, 4, pp. 235–240.
Hupta, S., 2019. Tsyfrova stratehiia. Posibnyk iz pereosmyslennia biznesu [Digital strategy. A guide to rethinking business]. Translated: I. Kovalishen. Kyiv: KM-Buks.
Melnyk, M.T., 2015. Industriia mody [Fashion industry]. Kyiv: Lira-K.
Purpose 2020 – Kantar. [online] Avialable at: <https://www.kantar.com/Inspiration/Brands/The-Journey-Towards-Purpose-Led-Growth> [Accessed 20 May 2021].
The Nielsen Company. [online] Avialable at: <https://www.nielsen.com/us/en/about-us/global-responsibility-and-sustainability/> [Accessed 25 May 2021].
Vumek, D. and Dzhons, D., 2018. Oshchadlyve vyrobnytstvo [Lean production]. Kyiv: Karavela.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Олена Тимошенко, Анна Мисюк, Катерина Коцюбівська, Світлана Хрущ
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.