Особливості процесів диджиталізації у фешн-індустрії

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.1.2021.236943

Ключові слова:

диджиталізація, диджитал-маркетинг, віртуальна реальність, цифрова трансформація, індустрія моди, фешн-індустрія, мода, тренди, диджитал-епоха, креативні індустрії, культура, бізнес, ефективність

Анотація

Мета дослідження – розкрити особливості процесів диджиталізації у сфері індустрії моди, визначити основні напрями розвитку диджитал-технологій та їх безпосередній вплив на фешн-середовище.

Методи дослідження. Вибір методів дослідження зумовлений метою статті, зокрема застосовано системний підхід до опрацювання робіт з історії моди, диджитал-технологій, трендів майбутнього в креативних індустріях, а також аналіз вже наявних змін у середовищі фешн-індустрії.

Наукова новизна. Порушено питання проблематики розвитку індустрії моди під впливом цифрових технологій.

Висновки. Отже, для управління фешн-брендами майбутнього потрібно не тільки ефективно керувати командою та орієнтуватися на прибуток, а й бути гнучкими, соціально відповідальними та швидко реагувати на нові диджитал-тренди та використовувати їх у своїй роботі. Так епоха диджиталізації змушує наш світ переходити на новий рівень розвитку. Фешн-індустрія, як одна з найбільш гнучких та прибуткових сфер, має якнайшвидше переймати нові диджитал-технології та застосовувати сучасні й дієві методи управління, які будуть доцільними та ефективними.

Біографії авторів

Олена Тимошенко, Київський національний університет культури і мистецтв

Доктор економічних наук, доцент, професор кафедри фешн- і шоу-бізнесу

Анна Мисюк, Київський національний університет культури і мистецтв

Студентка 4-го курсу, кафедра фешн- і шоу-бізнесу

Катерина Коцюбівська, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат технічних наук, доцент, в. о. завідувача кафедри комп’ютерних наук

Світлана Хрущ, Київський національний університет культури і мистецтв

Асистент, заступник декана факультету дистанційного навчання

Посилання

Gritcai, E.V., 2002. Moda v kontekste globalizatcii [Fashion in the context of globalization]. Aktualni problemy dukhovnosti, 4, pp. 235–240.

Hupta, S., 2019. Tsyfrova stratehiia. Posibnyk iz pereosmyslennia biznesu [Digital strategy. A guide to rethinking business]. Translated: I. Kovalishen. Kyiv: KM-Buks.

Melnyk, M.T., 2015. Industriia mody [Fashion industry]. Kyiv: Lira-K.

Purpose 2020 – Kantar. [online] Avialable at: <https://www.kantar.com/Inspiration/Brands/The-Journey-Towards-Purpose-Led-Growth> [Accessed 20 May 2021].

The Nielsen Company. [online] Avialable at: <https://www.nielsen.com/us/en/about-us/global-responsibility-and-sustainability/> [Accessed 25 May 2021].

Vumek, D. and Dzhons, D., 2018. Oshchadlyve vyrobnytstvo [Lean production]. Kyiv: Karavela.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-02

Як цитувати

Тимошенко, О., Мисюк, А., Коцюбівська, К., & Хрущ, С. (2021). Особливості процесів диджиталізації у фешн-індустрії. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 4(1), 18–30. https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.1.2021.236943

Номер

Розділ

ІТ-технології в освіті, мистецтві та культурі