Використання відеометоду у викладанні дисциплін комп’ютерної спрямованості

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.1.2021.236940

Ключові слова:

відеометод, скринкастинг, ActivePresenter, презентація Power Point, відеоформат

Анотація

Метою статті є пошук нових методів навчання та засобів викладання дисциплін комп’ютерної спрямованості.

Метод дослідження – системний аналіз та класифікація демонстраційних методів навчання.

Новизною проведеного дослідження є використання скринкастингу під час створення навчального відеоканалу викладання дисциплін комп’ютерної спрямованості.

Висновки. У роботі на прикладі створення навчального інтернет-каналу показано можливість підвищення ефективності застосування відеометоду у процесі викладання дисциплін комп’ютерної спрямованості.

Біографії авторів

Олена Булига, Національний транспортний університет

Старший викладач кафедри інформаційно-аналітичної діяльності та інформаційної безпеки

Олена Чайковська, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету дистанційного навчання

Посилання

ActivePresenter 8. All-in-One Screen Recorder, Video Editor & eLearning Authoring Software. Atomi Systems, Inc. [online] Avialable at: <https://atomisystems.com/activepresenter/> [Accessed 27 March 2021].

Babanskii, Iu.K., 1985. Metody obucheniia v sovremennoi obshcheobrazovatelnoi shkole: nauchnoe izdanie [Teaching methods in a modern secondary school: scientific publication]. Moscow: Prosveshchenie.

Davletkaliev, R., 2008. Instrumenty skrinkastinga (Windows) [Screencasting tools (Windows)]. Habr. [online] 11 November 2008. Avialable at: <https://habr.com/ru/post/44322> [Accessed 27 March 2021].

Elena Bulyga. [online] Avialable at: <https://www.youtube.com/channel/UCzLjCZyvJy4xONM12GbNVVA/> [Accessed 27 March 2021].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-02

Як цитувати

Булига, О., & Чайковська, О. (2021). Використання відеометоду у викладанні дисциплін комп’ютерної спрямованості. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 4(1), 11–17. https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.1.2021.236940

Номер

Розділ

ІТ-технології в освіті, мистецтві та культурі