Інтерактивні засоби в онлайн-освіті
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796x.3.1.2020.206094Ключові слова:
онлайн-навчання, візуалізація даних, інтерактивні засоби в онлайн-освіті, цифрові компетенції, цифрова трансформація УкраїниАнотація
Метою статті є розгляд проблем, пов’язаних з відсутністю можливості проведення занять в очній формі, дослідження та аналіз засобів проведення і контролю дистанційного (онлайн) навчання, визначення основних критеріїв вибору програмного забезпечення та загального алгоритму проведення занять з використанням сучасних інтерактивних засобів – вебінарів.
Методами дослідження є аналіз платформ, які можуть бути використані як інтерактивні засоби онлайн-навчання, огляд видів сучасного навчання та синтез загального алгоритму проведення віртуальних зустрічей.
Новизною проведеного дослідження є запропонований алгоритм проведення вебінарів, який охоплює усі основні етапи підготовки та проведення онлайн-зустрічей, аналіз видів навчання, аналіз платформ проведення онлайн-конференцій.
Висновки. У технології вебінарів реалізовано принцип інтерактивності, який може бути забезпечений за допомогою моделі «доповідач – учасник». Підготовка і проведення вебінару це рутинний процес, від якості виконання якого залежить його проведення. Для цього необхідно виконати певну послідовність дій, яку наведено в статті. Інтерактивні системи в онлайн-освіті сумісні з багатьма організаційними формами і методами навчання, мають широке застосування в освітній діяльності ЗВО. Запропонований алгоритм охоплює усі етапи проведення вебінарів з метою спрощення процесу навчання.
Посилання
Adobe Connect User Guide. [online] Available at: https://helpx.adobe.com/adobe-connect/using/user-guide.html [Accessed 3 September 2018].
Google Meet Review. By Chad Brooks, business.com writer. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/google-meet/ [Accessed 29 June 2019].
Microsoft Teams Review. By Chad Brooks, business.com write. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/microsoft-teams/ [Accessed 28 June 2019].
Servisy dystantsiinoho navchannia dlia vchyteliv [Distance learning services for teachers]. Ministerstvo ta Komitet tsyfrovoi transformatsii. [online] Available at https://thedigital.gov.ua/news/servisi-distantsiynogo-navchannya-dlya-vchiteliv [Accessed 12 March 2019].
Shekhonin, A.A., Tarlykov, V.A., Kharitonova, O.V., Bagautdinova, A.Sh. and Dzhavlakh, E.S., 2017. Interaktivnye tekhnologii v obrazovatelnom protcesse Universiteta ITMO [Interactive technologies in the educational process of ITMO University]. St. Petersburg: Universitet ITMO.
Skype Review. By Chad Brooks, business.com writer. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/skype-for-business-software [Accessed 19 June 2018].
Soldatova, G., Zotova, E., Lebesheva, M. and Shliapnikov, V., 2013. Tcifrovaia gramotnost i bezopasnost v Internete. Metodicheskoe posobie dlia spetcialistov osnovnogo obshchego obrazovaniia [Digital literacy and Internet security. Methodical manual for specialists in basic general education]. Moscow: Google. Available at: https://docplayer.ru/27051860-Cifrovaya-gramotnost-i-bezopasnost-v-internete.html [Accessed 06 Jun 2018].
WebEx Review. By Chad Brooks, business.com writer. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/cisco-webex/ [Accessed 06 Jun 2018].
Zoom Review. By Chad Brooks, business.com writer. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/zoom-video-conferencing/ [Accessed 28 June 2019].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Hanna Zavolodko, Oleh Kasilov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.