DOI: https://doi.org/10.31866/2617-796x.3.1.2020.206094

Інтерактивні засоби в онлайн-освіті

Hanna Zavolodko, Oleh Kasilov

Анотація


Метою статті є розгляд проблем, пов’язаних з відсутністю можливості проведення за­нять в очній формі, дослідження та аналіз засобів проведення і контролю дистанційного (онлайн) навчання, визначення основних критеріїв вибору програмного забезпечення та загального алгоритму проведення занять з використанням сучасних інтерактивних засо­бів – вебінарів.

Методами дослідження є аналіз платформ, які можуть бути використані як інтерак­тивні засоби онлайн-навчання, огляд видів сучасного навчання та синтез загального алго­ритму проведення віртуальних зустрічей.

Новизною проведеного дослідження є запропонований алгоритм проведення вебі­нарів, який охоплює усі основні етапи підготовки та проведення онлайн-зустрічей, аналіз видів навчання, аналіз платформ проведення онлайн-конференцій.

Висновки. У технології вебінарів реалізовано принцип інтерактивності, який може бути забезпечений за допомогою моделі «доповідач – учасник». Підготовка і проведення вебінару це рутинний процес, від якості виконання якого залежить його проведення. Для цього необхідно виконати певну послідовність дій, яку наведено в статті. Інтерактивні системи в онлайн-освіті сумісні з багатьма організаційними формами і методами навчання, мають широке застосування в освітній діяльності ЗВО. Запропонований алгоритм охоплює усі етапи проведення вебінарів з метою спрощення процесу навчання.


Ключові слова


онлайн-навчання; візуалізація даних; інтерактивні засоби в онлайн-освіті; цифрові компетенції; цифрова трансформація України

Повний текст:

PDF

Посилання


Adobe Connect User Guide. [online] Available at: https://helpx.adobe.com/adobe-connect/using/user-guide.html [Accessed 3 September 2018].

Google Meet Review. By Chad Brooks, business.com writer. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/google-meet/ [Accessed 29 June 2019].

Microsoft Teams Review. By Chad Brooks, business.com write. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/microsoft-teams/ [Accessed 28 June 2019].

Servisy dystantsiinoho navchannia dlia vchyteliv [Distance learning services for teachers]. Ministerstvo ta Komitet tsyfrovoi transformatsii. [online] Available at https://thedigital.gov.ua/news/servisi-distantsiynogo-navchannya-dlya-vchiteliv [Accessed 12 March 2019].

Shekhonin, A.A., Tarlykov, V.A., Kharitonova, O.V., Bagautdinova, A.Sh. and Dzhavlakh, E.S., 2017. Interaktivnye tekhnologii v obrazovatelnom protcesse Universiteta ITMO [Interactive technologies in the educational process of ITMO University].St. Petersburg: Universitet ITMO.

Skype Review. By Chad Brooks, business.com writer. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/skype-for-business-software [Accessed 19 June 2018].

Soldatova, G., Zotova, E., Lebesheva, M. and Shliapnikov, V., 2013. Tcifrovaia gramotnost i bezopasnost v Internete. Metodicheskoe posobie dlia spetcialistov osnovnogo obshchego obrazovaniia [Digital literacy and Internet security. Methodical manual for specialists in basic general education]. Moscow: Google. Available at: https://docplayer.ru/27051860-Cifrovaya-gramotnost-i-bezopasnost-v-internete.html [Accessed 06 Jun 2018].

WebEx Review. By Chad Brooks, business.com writer. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/cisco-webex/ [Accessed 06 Jun 2018].

Zoom Review. By Chad Brooks, business.com writer. [online] Available at: https://www.business.com/reviews/zoom-video-conferencing/ [Accessed 28 June 2019].


Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2020 Hanna Zavolodko, Oleh Kasilov

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

© Copyright    |   Керівництва для авторів   |   Редакційна політика   |   Редакційний штат   |   Контакти   |