Автоматизація підсистеми анкетування в системах обліку бази читачів бібліотеки

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.2.2019.187726

Ключові слова:

анкетування, автоматизація, інформаційна система, автоматизовані системи управління, системи обробки даних

Анотація

Метою статті є створення комплексної автоматизованої системи, що дозволяє проводити анкетування зовнішніх і внутрішніх респондентів бібліотеки й аналізувати результати анкетування за допомогою звітності.

Методами дослідження є методологія анкетування клієнтів, оптимізація взаємовідносин з клієнтами (з використанням інструментарію анкетування), порівняльний аналіз інструментальних засобів анкетування та аналітичної обробки отриманої інформації в сучасних інформаційних системах, методи автоматизації інструментарію проведення опитувань, механізми обміну даних для проведення анкетування зовнішніх респондентів, методологія формування звітів для аналізу результатів опитувань.

Новизною проведеного дослідження є побудова та розробка засобів автоматизації проведення анкетувань та опитувань респондентів у роботі бібліотек, створення інтерактивного середовища в роботі сучасної бібліотеки як соціокультурного інституту.

Висновки. Упровадження розробленої системи в роботу бібліотек для автоматизації роботи з клієнтами, формування бази потенційних клієнтів та інших видів взаємодії з респондентами бібліотеки дозволить суттєво розширити спектр актуальної інформації у сферах роботи з персоналом та взаємовідносини з клієнтами, більш мобільно формувати кадрову політику та політику взаємовідносин з клієнтами, бонусні програми тощо. Усе це в підсумку призводить до зменшення ризиків утрати клієнтів, помилок роботи персоналу та суттєво впливає на ефективність діяльності сучасних бібліотек.

Біографії авторів

Svitlana Khrushch, Київський національний університет культури і мистецтв

Асистент кафедри комп’ютерних наук

Nataliia Haisyniuk, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат педагогічних наук, доцент

Yevhenii Kupchyn, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант факультету інформаційної політики і кібербезпеки

Посилання

Arkhipova, L.V. and Srednik, P.V., 2005. Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing]. Moscow: MFIs.

Oganesian, I.A., 2000. Upravlenie personalom organizatcii [Personnel management of the organization]. Minsk: Amalfeia.

Pryntsypy skladannia ankety [Principles of preparation of the questionnaire]. Student Studies [online] Available at: https://studopedia.com.ua/1_21882_printsipi-skladannya-anketi.html [Accessed 2 September 2019].

Arutiunov, V.Kh., Mishyn, V.M. and Svintsitskyi, V.M., 2005. Metodolohiia sotsialno–ekonomichnoho piznannia [Methodology of socioeconomic cognition]. Kyiv: Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet imeni Vadyma Hetmana.

Maliuha, N.M. and Butyntsia, F.F., 2003. Naukovi doslidzhennia v bukhhalterskomu obliku [Research in accounting]. Zhytomyr: Ruta.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-20

Як цитувати

Khrushch, S., Haisyniuk, N., & Kupchyn, Y. (2019). Автоматизація підсистеми анкетування в системах обліку бази читачів бібліотеки. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 2(2), 144–154. https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.2.2019.187726

Номер

Розділ

Збереження культурної спадщини та доступ до цифрових ресурсів