Автоматизація підсистеми анкетування в системах обліку бази читачів бібліотеки
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.2.2019.187726Ключові слова:
анкетування, автоматизація, інформаційна система, автоматизовані системи управління, системи обробки данихАнотація
Метою статті є створення комплексної автоматизованої системи, що дозволяє проводити анкетування зовнішніх і внутрішніх респондентів бібліотеки й аналізувати результати анкетування за допомогою звітності.
Методами дослідження є методологія анкетування клієнтів, оптимізація взаємовідносин з клієнтами (з використанням інструментарію анкетування), порівняльний аналіз інструментальних засобів анкетування та аналітичної обробки отриманої інформації в сучасних інформаційних системах, методи автоматизації інструментарію проведення опитувань, механізми обміну даних для проведення анкетування зовнішніх респондентів, методологія формування звітів для аналізу результатів опитувань.
Новизною проведеного дослідження є побудова та розробка засобів автоматизації проведення анкетувань та опитувань респондентів у роботі бібліотек, створення інтерактивного середовища в роботі сучасної бібліотеки як соціокультурного інституту.
Висновки. Упровадження розробленої системи в роботу бібліотек для автоматизації роботи з клієнтами, формування бази потенційних клієнтів та інших видів взаємодії з респондентами бібліотеки дозволить суттєво розширити спектр актуальної інформації у сферах роботи з персоналом та взаємовідносини з клієнтами, більш мобільно формувати кадрову політику та політику взаємовідносин з клієнтами, бонусні програми тощо. Усе це в підсумку призводить до зменшення ризиків утрати клієнтів, помилок роботи персоналу та суттєво впливає на ефективність діяльності сучасних бібліотек.Посилання
Arkhipova, L.V. and Srednik, P.V., 2005. Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing]. Moscow: MFIs.
Oganesian, I.A., 2000. Upravlenie personalom organizatcii [Personnel management of the organization]. Minsk: Amalfeia.
Pryntsypy skladannia ankety [Principles of preparation of the questionnaire]. Student Studies [online] Available at: https://studopedia.com.ua/1_21882_printsipi-skladannya-anketi.html [Accessed 2 September 2019].
Arutiunov, V.Kh., Mishyn, V.M. and Svintsitskyi, V.M., 2005. Metodolohiia sotsialno–ekonomichnoho piznannia [Methodology of socioeconomic cognition]. Kyiv: Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet imeni Vadyma Hetmana.
Maliuha, N.M. and Butyntsia, F.F., 2003. Naukovi doslidzhennia v bukhhalterskomu obliku [Research in accounting]. Zhytomyr: Ruta.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Svitlana Khrushch, Nataliia Haisyniuk, Yevhenii Kupchyn
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.