DOI: https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.2.2019.187726

Автоматизація підсистеми анкетування в системах обліку бази читачів бібліотеки

Svitlana Khrushch, Nataliia Haisyniuk, Yevhenii Kupchyn

Анотація


Метою статті є створення комплексної автоматизованої системи, що дозволяє проводити анкетування зовнішніх і внутрішніх респондентів бібліотеки й аналізувати результати анкетування за допомогою звітності.

Методами дослідження є методологія анкетування клієнтів, оптимізація взаємовідносин з клієнтами (з використанням інструментарію анкетування), порівняльний аналіз інструментальних засобів анкетування та аналітичної обробки отриманої інформації в сучасних інформаційних системах, методи автоматизації інструментарію проведення опитувань, механізми обміну даних для проведення анкетування зовнішніх респондентів, методологія формування звітів для аналізу результатів опитувань.

Новизною проведеного дослідження є побудова та розробка засобів автоматизації проведення анкетувань та опитувань респондентів у роботі бібліотек, створення інтерактивного середовища в роботі сучасної бібліотеки як соціокультурного інституту.

Висновки. Упровадження розробленої системи в роботу бібліотек для автоматизації роботи з клієнтами, формування бази потенційних клієнтів та інших видів взаємодії з респондентами бібліотеки дозволить суттєво розширити спектр актуальної інформації у сферах роботи з персоналом та взаємовідносини з клієнтами, більш мобільно формувати кадрову політику та політику взаємовідносин з клієнтами, бонусні програми тощо. Усе це в підсумку призводить до зменшення ризиків утрати клієнтів, помилок роботи персоналу та суттєво впливає на ефективність діяльності сучасних бібліотек.

Ключові слова


анкетування; автоматизація; інформаційна система; автоматизовані системи управління; системи обробки даних

Повний текст:

PDF

Посилання


Arkhipova, L.V. and Srednik, P.V., 2005. Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing]. Moscow: MFIs.

Oganesian, I.A., 2000. Upravlenie personalom organizatcii [Personnel management of the organization]. Minsk: Amalfeia.

Pryntsypy skladannia ankety [Principles of preparation of the questionnaire]. Student Studies [online] Available at: https://studopedia.com.ua/1_21882_printsipi-skladannya-anketi.html [Accessed 2 September 2019].

Arutiunov, V.Kh., Mishyn, V.M. and Svintsitskyi, V.M., 2005. Metodolohiia sotsialno–ekonomichnoho piznannia [Methodology of socioeconomic cognition]. Kyiv: Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet imeni Vadyma Hetmana.

Maliuha, N.M. and Butyntsia, F.F., 2003. Naukovi doslidzhennia v bukhhalterskomu obliku [Research in accounting]. Zhytomyr: Ruta.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Арутюнов, В.Х., Мішин, В.М. та Свінціцький, В.М., 2005. Методологія соціально-економічного пізнання. Київ: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.

Архипова, Л.В. и Средник, П.В., 2005. Основы маркетинга. Москва: МФИ.

Малюга, Н.М. та Бутинця, Ф.Ф., 2003. Наукові дослідження в бухгалтерському обліку. Житомир: Рута.

Оганесян, И.А., 2000. Управление персоналом организации. Минск: Амалфея.

Принципи складання анкети. Студопедія [online] Доступно: https://studopedia.com.ua/1_21882_printsipi-skladannya-anketi.html [Дата звернення 2 вересня 2019].



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2019 Svitlana Khrushch, Nataliia Haisyniuk, Yevhenii Kupchyn

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

© Copyright    |   Керівництва для авторів   |   Редакційна політика   |   Редакційний штат   |   Контакти   |