Цифровi компетенції громадян та їх роль в сучасному житті

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.1.2019.175654

Ключові слова:

інформаційні комп’ютерні технології, цифрові компетентності, знання, вміння, навички

Анотація

Метою статті є визначення основних цифрових компетенцій необхідних для повноцінного спілкування та виконання службових обов’язків в умовах сучасного розвитку інформаційних технологій.

Методами дослідження є огляд та наліз існуючих вимог до сучаних спеціалістів різних сфер діялності, та визначення необхідних вмінь та навичок для здійснення комунікацій, виконання службових обов’язків, навчання.

Новизною проведеного дослідження є визначення ролі інформаційних комп’ютерних технологій для розвитку суспільства та окермого громадянина в суспільстві.

Висновок. Цифрові навички та компетенції – основа розвитку сучасної людини, яка вже перебуває у цифровому світі. Наступний крок – зробити так, щоб цей світ став місцем, де вони зможуть стати успішними.

Біографії авторів

Renata Danieliene, Директор Інституту інформаційних технологій

PhD, доцент Каунаського факультету Вільнюського університету

Marina Tolmach, Київський національний університет культури і мистецтв

Викладач кафедри комп’ютерних наук

Посилання

3D Mapping of Ukrainian Education System. [online] Available at: http://moped.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/03/MoPED_D1.2-3DMapping.pdf [Accessed 18 Аpril 2019].

Kiss, M., 2017. Digital skills in the EU labour market. European Parliamentary Research Service. https://doi.org/10.2861/451320

Tsyfrova transformatsiia ekonomiky v Ukraini [Digital transformation of economy in Ukraine]. [online] Available at: https://www2.deloitte.com/ua/uk/pages/press-room/press-release/2018/digital-transformation-of-ukrainian-economics.html [Accessed 18 Аpril 2019].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-26

Як цитувати

Danieliene, R., & Tolmach, M. (2019). Цифровi компетенції громадян та їх роль в сучасному житті. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 2(1), 55–59. https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.1.2019.175654

Номер

Розділ

Збереження культурної спадщини та доступ до цифрових ресурсів