Адаптивна система дистанційного банківського обслуговування

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.2018.155664

Ключові слова:

банківська система, інформаційна система, дистанційне обслуговування, банківський продукт, Інтернет-банкінг, веб-застосування, комфортний інтерфейс

Анотація

Метою статті є дослідження процесів on-line-обслуговування різних клієнтів банку, розгляд та опис авторської системи дистанційного банківського обслуговування.

Методами дослідження є методи розробки веб-застосунків, методи семантичного аналізу основних понять розглянутої предметної області (банківське обслуговування банківських продуктів). В статті розглянуто основні функції банківських систем щодо обслуговування різних класів користувачів (фізичних осіб, корпоративних юридичних осіб тощо). В статті запропоновано та описано функціонал авторської адаптивної системи дистанційного банківського обслуговування, який дозволяє використовувати широкі можливості сучасних мобільних додатків та Інтернету. Описаний функціонал передбачає обробку рахунків, корпоративних карток, банківських продуктів, тощо. Весь функціонал було апробовано у розробленій авторській адаптивній системі дистанцій­ного банківського обслуговування для клієнтів банку ПУМБ.

Новизною проведеного дослідження є запропоновані авторами підходи до гнучкості вбудовування розробленого програмного продукту до банківських систем інших банків, мінімізація обчислювальної складності алгоритму банківського обслуговування різноманітних банківських продуктів та т. і. Ці підходи реалізовані в авторській адаптивній системі дистанційного банківського обслуговування і забезпечують новий рівень ефективності on-line-обслуговування клієнтів банку. Розроблений інтерфейс системи відповідає всім вимогам до інтерфейсів банківських систем.

Висновком проведеного в статті дослідження є те, що запропонований підхід до банківського обслуговування клієнтів за допомогою авторської адаптивної системи дистанційного банківського обслуговування сприяє зменшенню часу на здійснення банківської операції та мінімізацію інформаційно-технологічних ресурсів, необхідних для функціонування системи. Тому запропонований підхід (у вигляді авторської адаптивної системи дистанційного банківського обслуговування) є важливим чинником забезпечення ефективного банківського обслуговування банківських продуктів.

Біографії авторів

Olexandr Tkachenko, Національний авіаційний університет

Кандидат фізико-математичних наук, доцент

Vladislav Kharlamov, Національний авіаційний університет

Магістр кафедри інженерії програмного забезпечення

Посилання

BitBucket. Built for professional teams. [online] Available at: https://bitbucket.org [Accessed 22 November 2018].

Client-Server model. [online] Available at: https://www.ibm.com/support/knowledgecenter/en/SSAL2T_9.1.0/com.ibm.cics.tx.doc/concepts/c_clnt_sevr_model.html [Accessed 22 November 2018].

GitHub. Built for developers. [online] Available at: https://github.com/ [Accessed 22 November 2018].

GitLab. DevOps in the Enterprise. [online] Available at: https://about.gitlab.com/resources/scaling-enterprise-devops/ [Accessed 22 November 2018].

MVC Architecture. [online] Available at: https://www.tutorialsteacher.com/mvc/mvc-architecture [Accessed 22 November 2018].

Service-oriented architecture (SOA). [online] Available at: https://www.ibm.com/support/knowledgecenter/en/SSMQ79_9.5.1/com.ibm.egl.pg.doc/topics/pegl_serv_overview.html [Accessed 22 November 2018].

Three-tier (Multitier) architecture. 3-Tier Architecture: A Complete Overview. [online] Available at: https://www.jinfonet.com/resources/bi-defined/3-tier-architecture-complete-overview/ [Accessed 22 November 2018].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Tkachenko, O., & Kharlamov, V. (2018). Адаптивна система дистанційного банківського обслуговування. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, (2), 63–72. https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.2018.155664

Номер

Розділ

Збереження культурної спадщини та доступ до цифрових ресурсів