Інформаційні технології в сучасній PR-діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796X.6.2.2023.293610Ключові слова:
інформаційні технології, PR, компанія, інтернет-комунікація, цільова аудиторія, засоби організації зв’язків з громадськістюАнотація
Мета статті – висвітлити важливість упровадження інформаційних технологій у діяльність PR як необхідного елемента цифрової трансформації сучасного суспільства, охарактеризувати найбільш доцільні та дієві засоби інформаційно-комунікативних технологій у сфері зв’язків з громадськістю й ефективність їхнього використання через розгляд PR-діяльності американської компанії Airbnb; з’ясувати основні переваги застосування інтерактивних мережевих технологій в організації зв’язків з громадськістю та окреслити виклики під час імплементації сучасних технологій в PR-діяльність.
Методи дослідження: аналіз попередніх досліджень у сфері використання інформаційних технологій в PR-діяльності, систематизація й узагальнення для визначення ефективності впровадження інформаційних технологій у сучасну PR-діяльність, контент-аналіз сторінок та офіційних каналів комунікаційних зв’язків компанії Airbnb, включаючи корпоративний вебсайт, мобільний застосунок і соціальні медіа.
Наукова новизна полягає у відображенні актуальних тенденцій використання сучасних технологій у сфері зв’язків з громадськістю та обґрунтуванні переваг і викликів їхнього впровадження. Для аргументованості дослідження проаналізовано цифрову PR-комунікацію компанії Airbnb з метою виявлення ключових аспектів успішної стратегії використання інформаційних технологій у різних сферах PR-діяльності.
Висновки. Визначено сутність використання інформаційних технологій в PR-діяльності у застосуванні сучасних каналів інтернет-комунікації, мережевих засобів і програм. Підтверджено, що їхнє впровадження є необхідним аспектом цифрової трансформації в сучасному суспільстві. Визначено аспекти ефективності використання інформаційних технологій: контроль репутації, управління кризовими ситуаціями, досягнення стратегічних бізнес-цілей, вирішення маркетингових завдань. Серед широкого спектра інформаційних засобів виокремлено соціальні мережі, чатботи та імерсивні технології, обґрунтовано їхній вплив. Охарактеризовано основні переваги використання інформаційних технологій, зокрема розширення глобального доступу, гнучкість і збільшення ефективності вимірювання результатів, та виклики, такі як недостатня технічна підготовка, конкуренція та перенасиченість інформацією, ризик кібератак і порушення конфіденційності. Вивчення досвіду діяльності компанії Airbnb показує ефективність залучення цільової аудиторії через мобільний застосунок, зручну для користування інтернет-платформу, а також проведену в Youtube відеокампанію.
Посилання
Diachuk, I.V., 2021. Internet-marketynh ta Digital-stratehii. Pryntsypy efektyvnoho vykorystannia [Internet marketing and Digital strategies. Principles of effective use]. Scientific Notes of “KROK” University, [e-journal] 4 (64), pp.106-113. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-106-113
Hubina, A.M., Netreba, M.M. and Khliebnikova, T.M., 2021. Suchasni PR-tekhnolohii u menedzhmenti orhanizatsii [Modern PR-technologies in the management of organizations]. Scientific perspectives, [e-journal] 11 (17), pp.258-269. https://doi.org/10.52058/2708-7530-2021-11(17)-258-269
Myronenko, V.V., 2017. Sotsialni merezhi v diialnosti PR-fakhivtsia. Dnipropetrovsk University Bulletin: Social Communications, [online] 17, pp.71-79. Available at: <https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/107> [Accessed 04 July 2023].
Ponomarenko, I.V. and Dovhopiat, V.O., 2019. Ofitsiinyi sait yak instrument PR-diialnosti kompanii. Aktualni problemy ekonomiky, [online] 11 (221), pp.123-128. Available at: <https://eco-science.net/issue/n221-2019/> [Accessed 04 July 2023].
Shchehelska, Yu.P., 2020. Suchasna praktyka ta perspektyvy innovatsiinoho rozvytku sotsialnykh komunikatsii v AR- ta MR-prostori na osnovi novitnoho imersyvnoho obladnannia [Current practice and prospects of the social Communications’ innovative development in AR and MR space based on the newest immersive equipment]. Printing and Publishing, [online] 2 (80), pp.208-218. Available at: <http://pvs.uad.lviv.ua/static/media/2-80/21.pdf> [Accessed 04 July 2023].
Shipley, K. and Clark, S., 2020. How Airbnb used ad sequencing to bring their new product to life on YouTube. Think with Google. [online] Available at: <https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/marketing-strategies/video/how-airbnb-used-ad-sequencing-bring-their-new-product-life-youtube/> [Accessed 04 July 2023].
Tokareva, V.I., Kumachova, A.S. and Khoroshykh, V.V., 2021. Informatsiino-komunikatyvni tekhnolohii v PR-komunikatsiiakh publichnoho upravlinnia [Information and communication technologies in PR-communications of public administration]. Derzhavne upravlinnya: udoskonalennya ta rozvytok, [e-journal] 9, pp.1-5. DOI: 10.32702/2307-2156-2021.9.1
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Наталія Ляшук, Руслана Васюра
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.