Хмарна LMS візуалізації статистичних даних
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796X.5.1.2022.261282Ключові слова:
дистанційна освіта, пандемія COVID-19, LMS, Google Classroom, хмарні технології, MS Power BIАнотація
Метою статті є створення хмарної LMS (Learning Management System) аналізу та візуалізації статистичних даних.
Методом дослідження є хмарні технології обробки інформації.
Новизною проведеного дослідження є реалізація нового навчального курсу використання сучасних засобів візуалізації даних у вигляді хмарної LMS.
Висновки. Викладений у статті матеріал дає наочний приклад використання хмарних технологій у дистанційній освіті. Матеріали навчального курсу «Інформаційно-аналітичні програми і послуги» реалізовані у вигляді хмарної LMS на основі платформи Google Classroom з використанням сучасної структури подання матеріалу.
Посилання
Instrumenty razrabotki elektronnogo obucheniia [Tools for developing e-learning]. [online] Avialable at: <https://elearningindustry.com/subjects/elearning-software/elearning-authoring-tools> [Accessed 15 February 2022].
MS Excel and MS Power BI. [online] Avialable at: <https://www.youtube.com/playlist?list=PLQhkYNuel3lMLSee1GZz5bysDyu47GMdH> [Accessed 15 February 2022].
Power BI. [online] Avialable at: <https://powerbi.microsoft.com/ru-ru> [Accessed 15 February 2022].
Problemy distantcionnogo obucheniia i sposoby ikh resheniia [Problems of distance learning and ways to solve them]. [online] Avialable at: <https://4brain.ru/blog/problemy-distancionnogo-obuchenija-i-sposoby-ih-reshenija/> [Accessed 15 February 2022].
Sistemy upravleniia obucheniem [Learning management systems]. [online] Avialable at: <https://elearningindustry-com.translate.goog/subjects/elearning-software/learning-management-systems-lms?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=ru&_x_tr_hl=ru&_x_tr_pto=nui,sc> [Accessed 15 January 2022].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Костянтин Булига, Олена Булига, Катерина Коцюбівська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.