Віртуальна реальність: навігація у мобільних додатках з використанням Google Cardboard
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.1.2021.236946Ключові слова:
мобільний пристрій, мобільний додаток, система навігації, віртуальна реальність, технології віртуальної реальності, комп’ютерна системаАнотація
Метою статті є дослідження, аналіз і розгляд загальних проблем і перспектив використання систем навігації у віртуальному середовищі на мобільних пристроях з використанням окулярів віртуальної реальності Google Cardboard.
Методами дослідження є методи семантичного аналізу основних понять цієї предметної сфери (системи навігації у віртуальних середовищах). У статті розглянуто наявні підходи до розробки систем навігації.
Новизною проведеного дослідження є розв’язання проблем навігації у мобільних додатках, що функціонують в умовах віртуальної реальності.
Висновки. У роботі проаналізовано наявні проблеми та перспективи застосування систем навігації в мобільних додатках, що можуть бути використані у сфері гейміфікації навчання. Ураховуючи результати проведеного аналізу, розроблено систему навігації, яка має важливе значення для розв’язання проблем підвищення ефективності гейміфікації процесів навчання (особливо дистанційного, online-навчання, e-learning).
Посилання
A visit to Ancient Egypt thanks to Musemio. Haytor View Community Primary School & Nursery. [online] 24 May 2019. Available at: <https://haytorview.devon.sch.uk/a-visit-to-ancient-egypt-thanks-to-musemio/> [Accessed 25 May 2021].
Cardboard. Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.samples.apps.cardboarddemo&hl=ru&gl=US&showAllReviews=true> [Accessed 27 May 2021].
Cory, M., 2020. Virtual Reality. Investopedia. [online] 29 September 2020. Available at: <https://www.investopedia.com/terms/v/virtual-reality.asp> [Accessed 27 May 2021].
Google Cardboard – Google VR. Cardboard. [online] Available at: <https://arvr.google.com/cardboard/> [Accessed 28 May 2021].
Herumurti, D., Yuniarti, A., Kuswardayan, I., Khotimah, W.N. and Widyananda, W., 2017. Virtual reality navigation system in virtual mall environment. In: ICCIP ‘17: Proceedings of the 3rd International Conference on Communication and Information Processing, Tokyo. Japan, 24-26 November, [online] pp.209-213. Available at: <https://dl.acm.org/doi/10.1145/3162957.3163052> [Accessed 28 May 2021].
InMind VR (Cardboard). Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nivalvr.inmind&hl=ru&gl=US> [Accessed 25 May 2021].
Jurassic VR – Dinos for Cardboard Virtual Reality. Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lunagames.jurassicvr&hl=uk&gl=US> [Accessed 28 May 2021].
Kazka VR. Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.liveanimations.atbvr&hl=ru&gl=US> [Accessed 26 May 2021].
Multi-Award Winning Space VR Experience. Rewind. [online] Available at: <https://rewind.co/portfolio/bbc-home-vr-spacewalk/> [Accessed 25 May 2021].
Musemio. [online] Available at: <https://www.Musemio.com> [Accessed 23 May 2021].
Musemio. Forbes. [online] Available at: <https://www.forbes.com/profile/musemio/?sh=487e04518eac> [Accessed 23 May 2021].
Semerikov I., 2017. Sindrom ukachivaniia i VR-geiming. Pochemu virtualnaia realnost vyzyvaet toshnotu [Motion sickness syndrome and VR gaming. Why virtual reality is nauseous]. DTF. [online] Available at: <https://dtf.ru/flood/3968-sindrom-ukachivaniya-i-vr-geyming-pochemu-virtualnaya-realnost-vyzyvaet-toshnotu> [Accessed 26 May 2021].
Stapley-Bunten, D., 2018. Modernising museums with Musemio. Main navigation. [online] Available at: <https://startupsmagazine.co.uk/article-modernising-museums-musemio> [Accessed 23 May 2021].
Tambovtcev, D., 2016. Kak izbezhat effekta motion sickness pri peremeshchenii v VR [How to avoid the effect of motion sickness when moving in VR]. Habr. [online] Available at: <https://habr.com/ru/post/392335/> [Accessed 28 May 2021].
The people behind museums: Kaitlin Fritz and Olga Kravchenko, Musemio. MuseumNext. [online] 18 May 2021. Available at: <https://www.museumnext.com/article/kaitlin-fritz-olga-kravchenko-musemio/> [Accessed 25 May 2021].
UCL startup Musemio brings history of computing alive with new VR game, 2020. Innovation & Enterprise. [online] 20 May 2020. Available at: <https://www.ucl.ac.uk/enterprise/news/2020/may/ucl-startup-musemio-brings-history-computing-alive-new-vr-game> [Accessed 23 May 2021].
Vorontcov, N., 2016. Ogranichenie polia zreniia nazvali sredstvom ot toshnoty v virtualnoi realnosti [Limitation of the field of vision was called a remedy for nausea in virtual reality]. N+1. [online] Available at: <https://nplus1.ru/news/2016/06/20/vr-motion-sickness> [Accessed 28 May 2021].
VR Space. Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bce.VR&hl=en_US&gl=US> [Accessed 28 May 2021].
VR Thrills: Roller Coaster 360 (Cardboard Game). Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rabbitmountain.rollercoaster&hl=uk&gl=US> [Accessed 26 May 2021].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Ольга Ткаченко, Олександр Іваницький
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.