Віртуальна реальність: навігація у мобільних додатках з використанням Google Cardboard

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.1.2021.236946

Ключові слова:

мобільний пристрій, мобільний додаток, система навігації, віртуальна реальність, технології віртуальної реальності, комп’ютерна система

Анотація

Метою статті є дослідження, аналіз і розгляд загальних проблем і перспектив використання систем навігації у віртуальному середовищі на мобільних пристроях з використанням окулярів віртуальної реальності Google Cardboard.

Методами дослідження є методи семантичного аналізу основних понять цієї предметної сфери (системи навігації у віртуальних середовищах). У статті розглянуто наявні підходи до розробки систем навігації.

Новизною проведеного дослідження є розв’язання проблем навігації у мобільних додатках, що функціонують в умовах віртуальної реальності.

Висновки. У роботі проаналізовано наявні проблеми та перспективи застосування систем навігації в мобільних додатках, що можуть бути використані у сфері гейміфікації навчання. Ураховуючи результати проведеного аналізу, розроблено систему навігації, яка має важливе значення для розв’язання проблем підвищення ефективності гейміфікації процесів навчання (особливо дистанційного, online-навчання, e-learning).

Біографії авторів

Ольга Ткаченко, Державний університет інфраструктури та технологій

Кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри інформаційних технологій та дизайну

Олександр Іваницький, Державний університет інфраструктури та технологій

Магістрант, кафедра інформаційних технологій та дизайну

Посилання

A visit to Ancient Egypt thanks to Musemio. Haytor View Community Primary School & Nursery. [online] 24 May 2019. Available at: <https://haytorview.devon.sch.uk/a-visit-to-ancient-egypt-thanks-to-musemio/> [Accessed 25 May 2021].

Cardboard. Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.samples.apps.cardboarddemo&hl=ru&gl=US&showAllReviews=true> [Accessed 27 May 2021].

Cory, M., 2020. Virtual Reality. Investopedia. [online] 29 September 2020. Available at: <https://www.investopedia.com/terms/v/virtual-reality.asp> [Accessed 27 May 2021].

Google Cardboard – Google VR. Cardboard. [online] Available at: <https://arvr.google.com/cardboard/> [Accessed 28 May 2021].

Herumurti, D., Yuniarti, A., Kuswardayan, I., Khotimah, W.N. and Widyananda, W., 2017. Virtual reality navigation system in virtual mall environment. In: ICCIP ‘17: Proceedings of the 3rd International Conference on Communication and Information Processing, Tokyo. Japan, 24-26 November, [online] pp.209-213. Available at: <https://dl.acm.org/doi/10.1145/3162957.3163052> [Accessed 28 May 2021].

InMind VR (Cardboard). Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nivalvr.inmind&hl=ru&gl=US> [Accessed 25 May 2021].

Jurassic VR – Dinos for Cardboard Virtual Reality. Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lunagames.jurassicvr&hl=uk&gl=US> [Accessed 28 May 2021].

Kazka VR. Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.liveanimations.atbvr&hl=ru&gl=US> [Accessed 26 May 2021].

Multi-Award Winning Space VR Experience. Rewind. [online] Available at: <https://rewind.co/portfolio/bbc-home-vr-spacewalk/> [Accessed 25 May 2021].

Musemio. [online] Available at: <https://www.Musemio.com> [Accessed 23 May 2021].

Musemio. Forbes. [online] Available at: <https://www.forbes.com/profile/musemio/?sh=487e04518eac> [Accessed 23 May 2021].

Semerikov I., 2017. Sindrom ukachivaniia i VR-geiming. Pochemu virtualnaia realnost vyzyvaet toshnotu [Motion sickness syndrome and VR gaming. Why virtual reality is nauseous]. DTF. [online] Available at: <https://dtf.ru/flood/3968-sindrom-ukachivaniya-i-vr-geyming-pochemu-virtualnaya-realnost-vyzyvaet-toshnotu> [Accessed 26 May 2021].

Stapley-Bunten, D., 2018. Modernising museums with Musemio. Main navigation. [online] Available at: <https://startupsmagazine.co.uk/article-modernising-museums-musemio> [Accessed 23 May 2021].

Tambovtcev, D., 2016. Kak izbezhat effekta motion sickness pri peremeshchenii v VR [How to avoid the effect of motion sickness when moving in VR]. Habr. [online] Available at: <https://habr.com/ru/post/392335/> [Accessed 28 May 2021].

The people behind museums: Kaitlin Fritz and Olga Kravchenko, Musemio. MuseumNext. [online] 18 May 2021. Available at: <https://www.museumnext.com/article/kaitlin-fritz-olga-kravchenko-musemio/> [Accessed 25 May 2021].

UCL startup Musemio brings history of computing alive with new VR game, 2020. Innovation & Enterprise. [online] 20 May 2020. Available at: <https://www.ucl.ac.uk/enterprise/news/2020/may/ucl-startup-musemio-brings-history-computing-alive-new-vr-game> [Accessed 23 May 2021].

Vorontcov, N., 2016. Ogranichenie polia zreniia nazvali sredstvom ot toshnoty v virtualnoi realnosti [Limitation of the field of vision was called a remedy for nausea in virtual reality]. N+1. [online] Available at: <https://nplus1.ru/news/2016/06/20/vr-motion-sickness> [Accessed 28 May 2021].

VR Space. Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bce.VR&hl=en_US&gl=US> [Accessed 28 May 2021].

VR Thrills: Roller Coaster 360 (Cardboard Game). Google Play. [online] Available at: <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rabbitmountain.rollercoaster&hl=uk&gl=US> [Accessed 26 May 2021].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-02

Як цитувати

Ткаченко, О., & Іваницький, О. (2021). Віртуальна реальність: навігація у мобільних додатках з використанням Google Cardboard. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 4(1), 43–55. https://doi.org/10.31866/2617-796X.4.1.2021.236946

Номер

Розділ

Візуалізація та інтерактивні мультимедійні технології