DOI: https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.1.2019.175651

Оптимізація універсальної системи бізнес-аналізу

Iryna Ovcharuk, Dmytro Sachenok

Анотація


Метою статті є огляд розробленої універсальної системи бізнес-аналізу та представлення основних переваг системи в порівнянні з сучасними системами рекламування та аналізу. В статті, також, чітко пояснюється принцип, за допомогою якого можна підвищити ефективність конверсій.

Методами дослідження є опис системи, аналіз існуючих програмних продуктів та їх недоліків у порівнянні з розробленим програмним продуктом; введення поняття універсального ідентифікатора клієнта, як основної складової в аналізі; поглиблений аналіз проблеми підвищення конверсії.

Новизною проведеного дослідження є методика прив’язки аналізу до конкретного клієнта за допомогою універсального ідентифікатора клієнта, що дає можливість менеджеру і директору бізнесу, який займається продажем чи наданням послуг, аналізувати надходження нових клієнтів та відтік старих, відображення кількості постійних клієнтів на проміжках часу з можливістю відображення в різних формах та видах (список універсальних ідентифікаторів клієнтів, таблична статистика, діаграмна статистика і т. п.).

Висновки. Описана система полягає в застосуванні аналізу активності клієнта з прив’язкою до його універсального ідентифікатора (мобільний номер), що дозволяє порівнювати різні варіанти конверсії послуги протягом проміжків часу з чіткою та прозорою статистикою.


Ключові слова


бізнес-аналіз; Google Ads; реклама; товар; клієнти

Повний текст:

PDF

Посилання


Barilenko, V.I., 2012. Biznes-analiz kak vazhnyi vid konsaltingovykh uslug [Business analysis as an important type of consulting services]. RISK: Resursy, Informatciia, Snabzhenie, Konkurentciia, 4, pp. 202–207.

Google Launches Self-Service Advertising Program. 2003. [online] Available at: http://www.google.com/press/pressrel/pressrelease39.html [Accessed 13 Аpril 2019].

HTML. The language for building web pages. [online] Available at: https://www.w3schools.com [Accessed 26 Аpril 2019].

Robbins, D.N., 2014. HTML5, CSS3 і JavaScript. Ischerpyvaiushchee rukovodstvo [HTML5, CSS3 and JavaScript. A comprehensive guide]. 4th ed.Moscow: Eksmo.

Vybir mistsia y chasu pokazu oholoshen [Choose where and when your ads will appear]. [online] Available at: https://support.google.com/adwords/bin/topic.py?hl=uk&topic=1713940 [Accessed 13 Аpril 2019].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бариленко, В.И., 2012. Бизнес-анализ как важный вид консалтинговых услуг. РИСК: Ресурсы, Информация, Снабжение, Конкуренция, 4, с. 202–207.

Вибір місця й часу показу оголошень. [online] Доступно: https://support.google.com/adwords/bin/topic.py?hl=uk&topic=1713940 [Дата звернення 16 квітня 2019].

Роббинс, Д.Н., 2014. HTML5, CSS3 і JavaScript. Исчерпывающее руководство. 4-е изд. Москва: Ексмо.

Google Launches Self-Service Advertising Program. 2003. [online] Available at: http://www.google.com/press/pressrel/pressrelease39.html [Accessed 13 Аpril 2019].

HTML. The language for building web pages. [online] Available at: https://www.w3schools.com [Accessed 26 Аpril 2019].



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2019 Iryna Ovcharuk, Dmytro Sachenok

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

© Copyright    |   Керівництва для авторів   |   Редакційна політика   |   Редакційний штат   |   Контакти   |