Оптимізація універсальної системи бізнес-аналізу
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-796x.2.1.2019.175651Ключові слова:
бізнес-аналіз, Google Ads, реклама, товар, клієнтиАнотація
Метою статті є огляд розробленої універсальної системи бізнес-аналізу та представлення основних переваг системи в порівнянні з сучасними системами рекламування та аналізу. В статті, також, чітко пояснюється принцип, за допомогою якого можна підвищити ефективність конверсій.
Методами дослідження є опис системи, аналіз існуючих програмних продуктів та їх недоліків у порівнянні з розробленим програмним продуктом; введення поняття універсального ідентифікатора клієнта, як основної складової в аналізі; поглиблений аналіз проблеми підвищення конверсії.
Новизною проведеного дослідження є методика прив’язки аналізу до конкретного клієнта за допомогою універсального ідентифікатора клієнта, що дає можливість менеджеру і директору бізнесу, який займається продажем чи наданням послуг, аналізувати надходження нових клієнтів та відтік старих, відображення кількості постійних клієнтів на проміжках часу з можливістю відображення в різних формах та видах (список універсальних ідентифікаторів клієнтів, таблична статистика, діаграмна статистика і т. п.).
Висновки. Описана система полягає в застосуванні аналізу активності клієнта з прив’язкою до його універсального ідентифікатора (мобільний номер), що дозволяє порівнювати різні варіанти конверсії послуги протягом проміжків часу з чіткою та прозорою статистикою.
Посилання
Barilenko, V.I., 2012. Biznes-analiz kak vazhnyi vid konsaltingovykh uslug [Business analysis as an important type of consulting services]. RISK: Resursy, Informatciia, Snabzhenie, Konkurentciia, 4, pp. 202–207.
Google Launches Self-Service Advertising Program. 2003. [online] Available at: http://www.google.com/press/pressrel/pressrelease39.html [Accessed 13 Аpril 2019].
HTML. The language for building web pages. [online] Available at: https://www.w3schools.com [Accessed 26 Аpril 2019].
Robbins, D.N., 2014. HTML5, CSS3 і JavaScript. Ischerpyvaiushchee rukovodstvo [HTML5, CSS3 and JavaScript. A comprehensive guide]. 4th ed.Moscow: Eksmo.
Vybir mistsia y chasu pokazu oholoshen [Choose where and when your ads will appear]. [online] Available at: https://support.google.com/adwords/bin/topic.py?hl=uk&topic=1713940 [Accessed 13 Аpril 2019].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Iryna Ovcharuk, Dmytro Sachenok
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.